Atât s-au dat în folosință anul acesta – 22,14 km, respectiv Lugoj-Deva lotul 4. Și asta după ce, la începutul anului, ministrul interimar al Transporturilor la acea dată, Rovana Plumb, promitea 180 de kilometri de autostradă, deşi erau în execuţie şantiere pe 118 kilometri. România are numai 836 de kilometri de autostradă.
În timpul mandatului lui Răzvan Cuc, lotul 3 al Autostrăzii Lugoj – Deva, de 21,3 kilometri, a rămas închis, deşi constructorul spaniol îl finalizase în proporţie de 99%. CNAIR a reziliat la sfârşitul lunii august contractul cu acesta, pe motiv că a găsit 66 de deficienţe, iar antreprenorul a refuzat extinderea perioadei de garanţie de la 4 la 10 ani. Chiar dacă s-ar fi dat traficului şi acest lot, numărul de kilometri de autostradă daţi în folosinţă anul acesta ar fi ajuns la 43 cu mult sub promisiunile făcute de Răzvan Cuc (100 km) şi Rovana Plumb. Printre şantierele începute în 2019 se numără construcţia la subsecţiunea 3C3 Biharia-Borş a Autostrăzii Transilvania, cu o lungime de 5,35 kilometri. Stadiul lucrărilor este de 50%. Din A3 Bucureşti – Borş au fost construiţi doar 138 de km din 606 km. În ceea ce priveşte construcţia Autostrăzii Sibiu-Piteşti, după o licitaţie lansată în 2017, tronsonul Sibiu-Boiţa, de 13 km, a fost contractat în 2019, însă lucrările nu au putut să înceapă, întrucât este nevoie să se finalizeze proiectul tehnic şi să se emită autorizaţia de construire. Din A3 Bucureşti – Borş au fost construiţi doar 138 de km din 606 km şi se lucrează acum pe două tronsoane. Din A10 Sebeş-Turda, care ar trebui să aibă 70 de km, se poate circula doar pe 28 de km.