Cauta

Brexit: în fața penuriei, Marea Britanie accelerează formarea șoferilor de camioane

Brexit: în fața penuriei, Marea Britanie accelerează formarea șoferilor de camioane

Companiile britanice au fost afectate de câteva luni de problemele de aprovizionare, o consecință a pandemiei Covid-19 și a Brexitului. Guvernul a anunțat vineri, 10 septembrie, accelerarea instruirii șoferilor de camioane grele în încercarea de a pune capăt acestui neajuns.

Companiile britanice au fost afectate de câteva luni de problemele de aprovizionare care ar putea influența recuperarea economiei.

100.000 de șoferi lipsă

Deși nu sunt specifice numai Regatului Unit, în timp ce pandemia a perturbat lanțurile de aprovizionare peste tot în lume, acestea sunt exacerbate în țară de Brexit, ceea ce complică intrarea lucrătorilor europeni. Mulți dintre ei s-au întors în țara lor de origine în timpul pandemiei, iar unii nu s-au mai întors.

În încercarea de a pune capăt penuriei, guvernul britanic a anunțat vineri accelerarea instruirii șoferilor de camioane. În timp ce în țară există un deficit de 100.000 de șoferi de camioane pentru transportul mărfurilor, „până la 50.000 de teste suplimentare de conducere a camioanelor grele vor fi disponibile în fiecare an”, a anunțat Ministerul Transporturilor într-un comunicat.

Acest lucru se datorează noii legislații care „modifică reglementările europene” în vigoare până acum.

Lipsa șoferilor de camioane a contribuit recent la penurii foarte mediatizate în supermarketuri, dar și la McDonald’s, Coca Cola și Ikea, punând guvernul sub presiune, în timp ce companiile ridică acum sperietoarea problemelor de aprovizionare pentru Crăciun, scrie Le Parisien.

Teste mai rapide

Conform noilor reguli anunțate de guvern, solicitanții de permis pentru camioane grele vor putea susține acum un singur test pentru a conduce atât un camion rigid, cât și un vehicul articulat, comparativ cu două examene la ora actuală.

Testele vor fi, de asemenea, mai rapide, în timp ce exercițiile în marșarier sau chiar de „decuplare și recuplare” a remorcii vor fi efectuate separat. Dar „nivelul necesar pentru a conduce un vehicul greu nu va fi afectat, deoarece siguranța rutieră continuă să fie de o importanță capitală”, a asigurat ministerul, adăugând că „oricărui șofer care nu demonstrează cea mai mare competență nu-i va fi acordat permisul”.

Principala organizație patrolană din Marea Britanie, Confederation of British industry (CBI), a avertizat că „vor dura cel puțin 18 luni pentru a pregăti suficienți șoferi de camioane” pentru a face față deficitului, chemând guvernul, între timp, să aibă mai multă flexibilitate în ceea ce privește politica migratorie.

Ultimele stiri

  • Biden dă de pământ cu procurorul CPI care a emis mandat de arestare împotriva premierului israelian Netanyahu
  • Turcia declară doliu național cu ocazia morții președintelui Raisi
  • SUA prezintă condoleanțe Iranului, dar continuă să-i condamne
  • VIDEO| Incendiu puternic în Sectorul 2
  • Alege ce citești
  • ROMÂNIA, împinsă să intre în RĂZBOI cu RUSIA!
  • ȘOC la Barcelona: Gallardo în locul lui Xavi!
  • Rapidiștii beau Guinness
  • Laboratoarele acreditate RENAR analizează siguranța combustibililor și a calității apei
  • Panică totală în sistemul energetic. Burduja o dă înainte cu regenerabilele
  • Exit mobile version