Cauta

Un celebru lant de restaurante fast-food lanseaza o chiftea de parfum!

Burger King Japonia lanseaza, in editie limitata, un parfum cu miros de gratar.

De 1 aprilie, clientii niponi vor avea parte si de un parfum in meniu

Un recipient elegant, care va contine parfumul cu damf de hamburger perpelit pe grill, va fi oferit tuturor clientilor care comanda un meniu pe data de 1 aprilie, cand restaurantele brand-ului, de pe intreg teritoriul nipon, vor sarbatori „Ziua Whopper”, celebrand popularul sandwich cu acelasi nume. Fiecare meniu cu chifteaua din carne de vita cumparat va veni, la pachet, cu cartofii prajiti, bautura la alegere si sticluta cu parfum, totul pentru 5.000 de yeni, aproape 39 de euro. Desi data anuntata pentru lansare este 1 aprilie, „Ziua Pacalelilor”, se pare ca nu e vorba despre o farsa a lantului de restaurante fast-food. In 2008, firma din Florida chiar a lansat o apa de colonie cu miros de hamburger, descrisa la momentul respectiv drept o combinatie intre spray-ul de corp Axe, deodorantul TAG si servetelul parfumat de la McDonald’s .

Ultimele stiri

  • 20.500 de euro în China și 42.000 de euro în UE. Bruxelles pierde războiul mașinilor electrice cu Beijingul?
  • Momentul adevărului. Prosumatorii creează dezechilibre uriașe în sistem
  • Nicușor Dan, Paulică Lambrino și frizeria
  • Europa nu-și poate permite să se decupleze de China!
  • Cea mai puternică armată din lume nu are încredere în inteligența artificială?
  • Habemus… campioana!
  • Incendiu puternic în nordul Capitalei. Fumul gros, vizibil de la mare distanță/S-a emis RO-ALERT
  • Accident în Capitală. Au fost implicate un autobuz și un autoturism/Mai mulți călători, la spital
  • Protest spontan la Registrul Comerțului București. Activitatea cu publicul, suspendată/Ce solicitări au salariații
  • Firea, candidatul PSD la Primărie, a anunțat proiectele pentru Capitală
  • Exit mobile version