Cauta

Andreea Marin Banica Jr, cea mai mare oama de afaceri

Nu se stie de unde a izbucnit informatia, cert e ca, de citeva zile, presa a atins extazul in fata noului megasucces al Andreei Marin, de data asta nu in ipostaza de zina, ci in calitate de femeie de afaceri. Sursa neelucidata sustine ca, in cele doua luni de cind si-a lansat body-ul extensibil pentru bebelusi si linia de imbracaminte pentru botez “Violet”, Andreea Marin a facut vinzari in valoare de 400.000 euro (1,6 milioane RON)! Suma este exorbitanta daca tinem cont de faptul ca ne aflam in plina criza financiara si demografica. Oare, ce parinte cu venituri modeste isi poate permite sa-si imbrace bebelusa intr-o rochita de botez care costa 240 RON? E drept, Andreea Marin isi comercializeaza produsele prin intermediul unui lant de hipermarketuri, in toata tara. Dar o asemenea vinzare, in doar doua luni, ar presupune o adevarata navala a mamelor si tatilor din orase si sate, care, cheltuindu-si banii de pampersi si lapte praf, si-ar face un ideal de viata din impachetarea progeniturilor in creatii ale Zinei de afaceri. Nu stim cit adevar cuprinde stirea, in orice caz, Andreea Marin n-a dezmintit vestea mega succesului sau in business. Uite-asa, sa crape ficatii in Raduleasca!

Ultimele stiri

  • Vehiculele Green Deal nu sunt pentru muritorii de rând. Prețurile cresc, în loc să scadă
  • Accident rutier cumplit, în Joia Mare. Doi oameni au murit, în Argeș
  • Elefantul lui Buddha ar putea strivi în curând Dragonul lui Confucius
  • Pică transferul lui Coman?! Arabii n-au mai venit la București
  • Dolarul puternic, marea amenințare pentru dușmanii Americii
  • Bursa este pe moarte!
  • Marea Baltică, lac NATO… dar controlat din Kaliningrad (!?)
  • Aveți grijă pe cine primiți în casă de Paște!
  • Lista celor 9 candidați care intră în cursa electorală pentru Primăria Capitalei
  • Șeful InfoCons atrage atenția, înainte de Sărbători: „Masa de Paşte poate să aibă 250 de aditivi, iar sare şi zahăr cât pentru două săptămâni”
  • Exit mobile version