Pe cat de mare este compania, pe atat de mari sunt si problemele. Cele tehnice, bineinteles, pentru ca Orange si-a facut deja un renume in privinta dificultatilor pe care le intampina clientii cand vine vorba de conectare la retea. De data aceasta, problemele i-au exasperat pe cei ce au incercat, ieri, sa foloseasca Orange in roaming.
Mai multi clienti Orange, aflati peste hotare, ne-au semnalat, ieri, ca Orange a stins lumina, mai bine spus semnalul. Acestia s-au plans disperati ca nu se pot conecta la retea, probleme serioase fiind semnalate in special de romanii aflati in Londra, deci nu in vreun varf de munte. Nu se putea efectua vreun apel, nici nu se putea primi. Ore in sir au incercat oamenii sa contacteze Orange in primul rand pentru a semnala ca exista dificultati in conectarea la retea si in al doilea rand pentru a solicita remedierea acestora cat mai repede. Pentru ca nu toti erau turisti, ci si oameni de afaceri care depindeau strict de telefonul mobil. Insa nu la fel de disperati au fost si angajatii Orange cand, intr-un final, au aflat de propria retea moarta. In primul rind, trebuie precizat ca este o intreaga aventura sa apuci, mai ales in weekend, sa dai de cineva de la Orange. Pana la o anumita ora, doar un numar este valabil. De la 17.00, sa zicem, formezi alt numar. Ca sa afli in final ca ei stiu de probleme si pun vesnica placa: „ne cerem scuze, incercam sa remediem cat mai repede”. Cand, totusi, insisti si iti arati indignarea si disperarea ca pe banii tai nu poti beneficia de telefon, angajatii Orange se comporta de zici ca toti fac cursuri de relaxare. „Puteti solicita despagubiri pentru perioada in care nu ati putut folosi reteaua Orange. Va dorim o zi placuta in continuare”. Si, pac, inapoi la somn! Deh, Orange e o multinationala relaxata, noi suntem prea stresati.