Cauta

Instagram, Vestul Salbatic al publicitatii mascate

America s-a cam plictisit de persoanele influente care fac bani grei din postarile pe Instagram si vrea sa stie ce hram poarta ele.

Bijuteriile purtate<br >de Rihanna sau<br >pastilelele pe<br >care le ia Kim<br >Kardashian au<br >avut vânzări<br >colosale deşi<br >postările nu au<br >fost considerate<br >publicitate

Vedete si persoane din Statele Unite ale Americii care sunt influente pe reteaua de socializare Instagram au fost somate de catre Comisia Federala pentru Comert (FTC), autoritatea de reglementare a consumului, sa specifice clar daca sunt platite atunci cand promoveaza produse in mesajele pe care le publica.  FTC a trimis astfel de scrisori catre peste 90 de indivizi si firme de marketing si a transmis ca orice persoana care promoveaza un brand trebuie sa isi declare conexiunile cu acesta ”in mod clar” – de exemplu, daca a obtinut produsele gratuit, daca este platita pentru serviciu sau daca este vorba despre o afacere sau despre o relatie de familie. Interventia a fost provocata in parte de grupul Public Citizen, care a desfasurat propria sa ancheta in urma cu un an, numind vedete precum Rihanna si Kim Kardashian intre alti 113 ”influenceri”  care au recomandat produse fara a oferi detalii in privinta publicitatii. ”Instagram a devenit un Vest Salbatic al publicitatii mascate. De multe ori este neclar daca un utilizator este platit sa publice mesaje prin care promoveaza produse sau daca foloseste acele produse cu adevarat. Acesta este motivul pentru care mai multe branduri folosesc publicitatea prin intermediul «influencerilor» ca modalitate primara pentru a ajunge la consumatori tineri. Brandurile profita in urma acestei practici”, a transmis grupul.

Ultimele stiri

  • Macron și-a adus „gaullismul” în biroul prezidențial!
  • Publicitate de miliarde: Big Tech își revine după zilele întunecate din 2022
  • Băncile centrale, forțate să amâne reducerile ratelor dobânzilor? Cine sucește politica monetară
  • Se alege praful de democrația Occidentului!
  • Cum învrăjbește banul. Noul război de clasă socială: decalajul de bogăție între mileniali
  • Ministerul Energiei își trimite angajații la cursuri, ca să învețe lucruri elementare
  • Jocuri de putere la Moscova. Începe marea epurare?
  • America, prima victimă a tranziției energetice?
  • Cum a reacţionat Cristian Popescu Piedone când a văzut că, în cel mai recent sondaj Avangarde, Gabriela Firea i-a „luat faţa”
  • Frisoane la vârful UE. Ordin de cenzură totală pentru platformele online
  • Exit mobile version