Restaurantul Le Monarque, din Montreal, a făcut echipă cu un stilist pentru a îmbrăca modele care ajută, în felul lor, să lupte împotriva coronavirusului.
Au fost instalate 29 de manechine între mese, cu un dublu obiectiv: să asigure distanța fizică și apoi să vândă hainele la licitație în scop caritabil. Am vrut să oferim mai mult spațiu clienților, dar fără să eliminăm mesele sau să montăm panouri de plexiglas, a explicat pentru AFP proprietarul Le Monarque, Jeremie Bastien. În timp ce întreprinderile încep să se redeschidă timid în Quebec, epicentrul epidemiei de coronavirus din Canada, restaurantele, la rândul lor, încep să atragă clienți. Manechinele sunt îmbrăcate în colecții de Sarah Pacini și Philippe Dubuc, designerii Dubuc Quebec. Conceptul vrea “să combine două lumi care se întâlnesc – moda și gastronomia”. „Cred că este o idee grozavă să faci atmosfera mult mai plăcută, având în vedere situația actuală”, a spus Nassim Habashi, unul dintre oaspeții de la cină. După fiecare masă, clienților li se oferă un certificat cadou pe care îl pot folosi în buticurile Sarah Pacini și Philippe Dubuc. „Este un parteneriat foarte avantajos”, subliniază chef-ul Bastien.