Cauta

Cum ramane cu schimbarea brandului turistic

Va inlocui oaia celebra frunza aleasa ca logo in brandul turistic national? Ceea ce a parut sa fie intrebarea diminetii de marti si-a gasit raspuns! 

Vria iscata, la primele ore ale zilei, de zvonul aparut in presa cum ca actualul brand turistic al Romaniei, si anume celebra frunza aleasa pe vremea cand in fruntea Ministerului Turismului se afla Elena Udrea, ar urma sa fie inlocuita cu o oaie, cu trimitere la celebra balada „Miorita”, si-a gasit lamurire chiar din directia lui Titus Dobre.

De la Parlament, ministrul a invocat o „tema falsa” si a sustinut ca, pana la finele lui decembrie 2020, cel putin, nu se poate pune problema schimbarii frunzei ca brand de tara. Totul pentru ca proiectul a fost realizat cu fonduri europene.

foto: Facebook

Ultimele stiri

  • Pică transferul lui Coman?! Arabii n-au mai venit la București.
  • Dolarul puternic, marea amenințare pentru dușmanii Americii
  • Bursa este pe moarte!
  • Marea Baltică, lac NATO… dar controlat din Kaliningrad (!?)
  • Aveți grijă pe cine primiți în casă de Paște!
  • Lista celor 9 candidați care intră în cursa electorală pentru Primăria Capitalei
  • Șeful InfoCons atrage atenția, înainte de Sărbători: „Masa de Paşte poate să aibă 250 de aditivi, iar sare şi zahăr cât pentru două săptămâni”
  • Postecoglou obligat să-l titularizeze pe Drăgușin?
  • Leguma ideală cu ajutorul căreia se pot vopsi ouăle de Paște. „O sursă bună de pigmenți roșii și galbeni”/La ce să fiți atenți când cumpărați vopsea din magazine
  • Alege ce cumperi: mielul de Paşte 2024 sau un kilogram de cireşe? Ambele sunt aproape imposibil de achiziţionat. Au preţuri prohibitive!
  • Exit mobile version