Cauta

Magazinul Cocor, un esec de lux

Dupa ce au asteptat timp de trei ani mult-trâmbitata redeschidere a magazinului Cocor, bucurestenii nu se inghesuie sa cumpere produse de lux de acolo.

Inca din octombrie 2008, conducerea Cocor Luxury Store anunta prezenta unor branduri de lux precum Versace, Armani, Gucci, Calvin Klein, Chanel, Dior, Vertu, si multe altele. Conform CPP-Luxury.com, dupa redeschidere (octombrie 2010), a urmat apoi o publicitate agresiva, realizata cu ajutorul unor actori cunoscuti precum Florin Piersic, Florin Piersic jr. si Maria Dinulescu. Cocor Luxury Store are cea mai mare fatada multimedia din Europa de Est, pe care imense ecrane cu LED-uri fac reclama unor produse de lux. Fatada a costat 4 milioane de dolari, iar pretul total al renovarii a fost de peste 18 milioane.

*Motiv de dezamagire: colectii vechi la preturi noi*

Desi proiectantii au fost inspirati si exteriorul magazinului arata bine, multe elemente de decor arata ca si cum ar fi fost cumparate la pret redus din vreun supermarket. Cu exceptia unor brichete Dupont si a unor produse Ferre si Calvin Klein, cele mai multe branduri de lux cu care s-a laudat conducerea magazinului lipsesc cu desavârsire. Iar in amestecatura de branduri prezente pot fi vazute produse de colectie destul de vechi, dar cu preturi noi. Standurile Orange si Vodafone nu ies cu nimic din comun fata de cele aflate in mallurile bucurestene. Bijuteriile, majoritatea din argint, nu sunt nici ele cine stie ce. La fel si articolele pentru copii de la etajul cinci: jucarii Disney si Lego la preturi supradimensionate. Aceeasi situatie se regaseste si mai jos, la etajul doi, unde este galeria designerilor români: calitate româneasca la preturi mai mult decât occidentale.

*Partile bune: garderoba virtuala si ceainariile*

Cocor Luxury Store are insa si câteva parti bune. Una ar fi garderoba virtuala. Dupa ce intra acolo, vizitatorul se dezbraca, este scanat, datele anatomice ii sunt memorate si trecute
intr-un cont. Dupa care poate „proba” printr-un singur click toate articolele vestimentare care se gasesc la Magazinul Cocor. Nu trebuie uitate nici cele doua magazine cu produse semiorganice, CTS Corner si Whittard of Chelsea, care ofera prajiturele gourmet, dulciuri, cafea, ceai si alte asemenea. Sau barul Vinexpert, care insa, prin selectia de vinuri oferite, denota intentia patronilor de a se adresa clasei mijlocii. In loc de concluzie: in ultimul trimestru al anului trecut, numarul vizitatorilor a fost pe sfert fata de perioada anterioara renovarii.

Ultimele stiri

  • Elefantul lui Buddha ar putea strivi în curând Dragonul lui Confucius
  • Pică transferul lui Coman?! Arabii n-au mai venit la București
  • Dolarul puternic, marea amenințare pentru dușmanii Americii
  • Bursa este pe moarte!
  • Marea Baltică, lac NATO… dar controlat din Kaliningrad (!?)
  • Aveți grijă pe cine primiți în casă de Paște!
  • Lista celor 9 candidați care intră în cursa electorală pentru Primăria Capitalei
  • Șeful InfoCons atrage atenția, înainte de Sărbători: „Masa de Paşte poate să aibă 250 de aditivi, iar sare şi zahăr cât pentru două săptămâni”
  • Postecoglou obligat să-l titularizeze pe Drăgușin?
  • Leguma ideală cu ajutorul căreia se pot vopsi ouăle de Paște. „O sursă bună de pigmenți roșii și galbeni”/La ce să fiți atenți când cumpărați vopsea din magazine
  • Exit mobile version