Cauta

John Lennon si Marilyn Monroe, imaginea noii campanii Citroën

John Lennon si Marilyn Monroe, doua simboluri ale secolului XX, vor fi imaginea noii campanii Citroën cu mesajul „Anti Retro”, informeaza presa britanica. Executiile video din cadrul campaniei prezinta doua interviuri cu John Lennon si Marilyn Monroe, in care ambele staruri vorbesc despre trecut si despre cum se raporteaza la acesta, mesajul principal fiind ca oamenii ar trebui sa-si traiasca viata in prezent. Noua campanie, creata de agentia Euro RSCG Londra, va fi lansata pe 14 februarie in Marea Britanie. Coloana sonora a spoturilor TV este melodia „W.A.R.R.I.O.R.”, de Ebony Bones.

Ultimele stiri

  • Europenii au mai mult timp, iar americanii mai mulți bani
  • De ce vrea Macron să dea bombe nucleare Uniunii Europene
  • Țeapă sub nasul inspectorilor ANAF. Firmele și-au șters, din pix, taxele și impozitele
  • VIDEO. Imagini cu deszăpezirea pe Transfăgărășan. Drumul ar putea fi redeschis mai devreme ca de obicei
  • Becali și ai lui își bagă iar nasul în oala Stelei. Pițurcă și Tudorel Stoica, reacție imediată: „Să-și vadă de echipa lui”
  • Alertă în Capitală. Fată de 13 ani, de cetăţenie străină, căzută de la etaj/Adolescenta, dusă la spital
  • Cazul femeii tranșate: Cum NU A FĂCUT NIMIC comisarul șef de nota 1
  • Ucrainenii nu mai au opțiuni pe câmpul de luptă. Un colaps iminent?
  • Campania Kremlinului împotriva rușilor care luptă alături de Ucraina
  • De 1 Mai, pe Litoral, unii turiști fac insolație noaptea
  • Exit mobile version