Cauta

Grupul Leo Burnett Romania lanseaza agentia shopper-centric Arc

Leo Burnett Romania anunta lansarea oficiala a Arc, agentie specializata in shopper marketing & brand activation. Arc va oferi clientilor sai solutii complete de brand activation, de la strategie, creatie, dezvoltare si implementare pentru campanii de shopper, pana la media & digital shopper experience.

Arc va oferi clientilor solutii complete de brand activation

“Suntem bucurosi ca putem adauga o noua competenta in portofoliul de servicii al grupului Leo Burnett. Arc are competentele si resursele necesare pentru a raspunde nevoilor unei piete din ce in ce mai complexe, care cere mesaje tot mai specifice, mai relevante, mai utile pentru decizia de achizitie. Noua agentie este pregatita sa raspunda acestei nevoi cu shopper marketing know-how si cu expertiza solida a oamenilor sai in intelegerea si comunicarea cu cei aflati in fata deciziei de cumparare”, a declarat Stefan Iordache (CEO, Leo Burnett Group).

Comportamentul consumatorului de astazi este mult mai complex, deci, mai greu de anticipat si influentat, un adevar care pune la incercare abordarile clasice ale agentiilor de publicitate. Arc isi propune sa conceapa strategii si mesaje specifice, relevante si de actualitate pentru shopper, indiferent de etapa din procesul de achizitie in care se regaseste acesta si de mediul de comunicare utilizat.

In fata tuturor acestor provocari, agentia Arc aduce experienta de peste 10 ani pe shopper marketing, digital, ATL, productie & event a membrilor echipei sale. Noua agentie va fi condusa de Liviu Toader, in calitate de Managing Director, secondat de Codrina Ciubotaru, in calitate de Client Service Director.

“Shopper-ul de astazi este diferit de shopper-ul de ieri. Este un individ sofisticat, cu posibilitati virtual nelimitate de informare si alegere. El nu este singur, ci face parte dintr-o comunitate, in care dialogul dintre membri este mai facil ca oricand, datorita tehnologiei. Daca in trecut consumatorul devenea shopper doar in momentul in care pasea in magazin, iar o simpla prezenta la raft a unui produs ii asigura acestuia succesul, astazi delimitarea dintre consumator si shopper devine din ce in ce mai neclara. Tehnologia tot mai accesibila si mai performanta ii permite consumatorului o transformare instantanee in shopper: el se poate informa si poate cumpara oricand, orice si de oriunde”, a declarat Liviu Toader (Managing Director, Arc).

 

Ultimele stiri

  • Europenii au mai mult timp, iar americanii mai mulți bani
  • De ce vrea Macron să dea bombe nucleare Uniunii Europene
  • Țeapă sub nasul inspectorilor ANAF. Firmele și-au șters, din pix, taxele și impozitele
  • VIDEO. Imagini cu deszăpezirea pe Transfăgărășan. Drumul ar putea fi redeschis mai devreme ca de obicei
  • Becali și ai lui își bagă iar nasul în oala Stelei. Pițurcă și Tudorel Stoica, reacție imediată: „Să-și vadă de echipa lui”
  • Alertă în Capitală. Fată de 13 ani, de cetăţenie străină, căzută de la etaj/Adolescenta, dusă la spital
  • Cazul femeii tranșate: Cum NU A FĂCUT NIMIC comisarul șef de nota 1
  • Ucrainenii nu mai au opțiuni pe câmpul de luptă. Un colaps iminent?
  • Campania Kremlinului împotriva rușilor care luptă alături de Ucraina
  • De 1 Mai, pe Litoral, unii turiști fac insolație noaptea
  • Exit mobile version