Cauta

GolinHarris si Vikingii premiati cu aur la SABRE EMEA

GolinHarris a castigat, marti, in cadrul galei de decernare a premiilor SABRE EMEA, trofeul GOLD, la categoria Divertisment, pentru campania de lansare a serialului Vikings, difuzat de HISTORY.

Vikingii au luat Capitala la pas, s-au intalnit cu fanii History

“Lansarea Vikingii a fost unul dintre proiectele mele preferate din anul ce-a trecut. L-am tuns pe Cosmin Tudoran ca pe un viking, am mancat si am dansat pe ritmuri nordice, iar Magheru a fost luat cu asalt de o gasca de vikingi veseli. Aur la SABRE inseamna o noua recunoastere a creativitatii si rezultatelor exceptionale pe care le-a avut aceasta campanie, condusa exemplar de o echipa de oameni pasionati”, spune Hortensia Nastase, Managing Partner GolinHarris Bucuresti. Campania a fost gandita si implementata de echipa GolinHarris Bucuresti, avand activari atat in mediul offline, cat si online. Cosmin Tudoran, endorserul campaniei, a dat startul printr-un teasing  prin care se transforma in viking. Acesta a renuntat la look-ul cu care ne-a obisnuit si s-a tuns exact ca personajele din serial. Primul episod transmis in Romania a fost marcat de un ospat tipic, in Centrul Vechi al Bucurestiului unde peste 150 de jurnalisti, bloggeri si parteneri au dansat pe ritmuri vikingesti. GolinHarris si HISTORY au realizat si un stunt stradal: trei vikingi au luat Capitala la pas, s-au intalnit cu fanii HISTORY, au facut poze cu bucurestenii si au povestit despre noul serial, ce avea premiera chiar in acea seara. Vikingii au ajuns si in redactiile principalelor publicatii, dar si in studiourile radiourilor romanesti, oferindu-le jurnalistilor un mic dejun nordic, demn de orice viking.

Echipa GolinHarris care a creat, coordonat si implementat acest proiect este formata din Diana Bucuroiu – Head of Project, Raluca Duta – Digital Community Manager, Catalina Ion – Media Associate, Adrian Stefanescu – Digital Associate, Simina Zidaru – Creative Associate si Alina Popa – Head of Consumer Division.   Premiile SABRE recompenseaza anual campaniile de relatii publice ce demonstreaza creativitate, integritate si eficienta. In ultimul deceniu, premiile SABRE au devenit un etalon in recunoasterea profesionalismului din industria de relatii publice. Anual, agentii din peste 40 de tari inscriu peste 3.000 de campanii in competitie.

Ultimele stiri

  • Postecoglou obligat să-l titularizeze pe Drăgușin?
  • Leguma ideală cu ajutorul căreia se pot vopsi ouăle de Paște. „O sursă bună de pigmenți roșii și galbeni”/La ce să fiți atenți când cumpărați vopsea din magazine
  • Alege ce cumperi: mielul de Paşte 2024 sau un kilogram de cireşe? Ambele sunt aproape imposibil de achiziţionat. Au preţuri prohibitive!
  • Teribilism fără margini. Tânăr filmat când era tras de o mașină, pe o saltea/Imaginile, în atenția polițiștilor – VIDEO
  • Telefoanele de urgență de pe autostradă au ajuns piese de muzeu. De ce e bine să te bazezi numai pe telefonul mobil, pe străzile din România
  • Cum se ţine postul negru în Vinerea Mare 2024. Rugăciunea pe care e bine să o rostești
  • Ce pensie va încasa Klaus Iohannis peste doar câteva luni. Românii care au muncit o viaţă întreagă doar visează la o astfel de „recompensă”
  • Prima noapte de distracţie la Mamaia, în sezonul estival 2024. Cum au petrecut tinerii în cluburile de fiţe
  • Bilanț cumplit după surparea unei autostrăzi, în China. Numărul morților a crescut la 36/Sunt zeci de răniți
  • Tradiţii şi obiceiuri de Joia Mare, înainte de Paştele 2024. De ce nu se lucrează în această zi
  • Exit mobile version