Cauta

Finlandia Vodka mixeaza online-ul cu offline-ul intr-o experienta neconventionala: your #lessordinary party

La mijlocul lunii aprilie, Finlandia Vodka lansa pe Facebook aplicatia Your #lessordinary party, un pretext pentru cei mai curiosi fani ai brandului de a proiecta o petrecere aflata la polul opus al conventionalului.

 

Your #lessordinary party a fost prima petrecere a brandului care a pornit din online si s-a concretizat intr-o petrecere neconventionala in mediul real” a declarat Cosmina Balaban, Portfolio Brand Manager, Brown-Forman.

Peste 2.800 de utilizatori au acceptat provocarea Finalndia Vodka de a explora neobisnuitul si, timp de o luna, si-au imaginat in online, ca mai apoi sa-si concretizeze in offline petrecerea ideala: au ales cocktailuri, au inventat set-up-uri, au creat playlist-uri si, in urma alegerilor facute, au intrat intr-una dintre cele trei echipe, conduse de cate un cuplu care intruchipa cel mai bine spiritul fiecarei echipe:  The Mixers (Mirela Fraser si Radu Mada), The Wanderers (Adina Grapa si Omar Albitar)  si The Enigmatics ([Laura Lazar si Vicentiu Butoi). 775 de voturi au facut ca cei 428 de enigmatici din echipa designerului Laura Lazar si a solistului The Speakers, Vicentiu Butoi, sa  fie castigatori.

La final de online, totul s-a mutat in offline, la Palatul Camerei de Comert, una dintre cele mai impresionante cladiri din Bucuresti, unde primii 25 de utilizatori cu cele mai multe voturi din fiecare echipa si-au invitat cate 4 prieteni sa experimenteze live neconventionalul unui party #lessordinary.

Panoul cu sensor kinect care identifica siluetele invitatilor si le adauga elemente interactive, ca aripi negre sau senzatia de gheata care se sparge, cortina neagra din spatele careia ieseau maini care serveau cocktailuri, piata de fructe si catamaranul transformat in bar au fost cateva din elementele neasteptate care au adus la viata petrecerea inceputa pe facebook.

The Speakers, un proiect proaspat, cu vibe-uri puternice de retro-rock venite direct din inima Londrei a deschis petrecerea, iar Delia Matache impreuna cu Marius Mihalache la tambal au surprins audienta cu un moment muzical original si surprinzator.

Your #lessordinary party a insemnat un amestec vibrant intre stilurile muzicale diferite ale artistilor de pe scena, cocktailurile seducatoare si elementele neobisnuite de set-up, toate mixate intr-un spatiu cu o arhitectura impresionanta, pentru o viata mai putin obisnuita.

“Noua platforma de comunicare Finlandia, to the life less ordinary, ne incurajeaza sa descoperim lucrurile si locurile diferite care ne fac viata mai frumoasa si ne ajuta sa evadam din rutina,  a declarat Cosmina Balaban, Portfolio Brand Manager, Brown-Forman.

 

Echipa Brown-Forman

Cosmina Balaban – Portfolio Brand Manager

Cezar Garbea – Portfolio Marketing Manager

Titi Balteanu – Events & Promotions Manager

Iulian Magureanu, Razvan Dragu, Georgiana Nicuta, Loredana Barbu – Events Team

 

Echipa Wunderman

Mona Voinescu – Account Manager

Ana Maria Rudan – Digital Account Manager

Cristian Florea – Technical Developer

Cristina Lambru – Senior Copywriter

Alex Parvu – Senior Art Director

Rafaela Moroe – Social Media Manager

Ultimele stiri

  • Elefantul lui Buddha ar putea strivi în curând Dragonul lui Confucius
  • Pică transferul lui Coman?! Arabii n-au mai venit la București
  • Dolarul puternic, marea amenințare pentru dușmanii Americii
  • Bursa este pe moarte!
  • Marea Baltică, lac NATO… dar controlat din Kaliningrad (!?)
  • Aveți grijă pe cine primiți în casă de Paște!
  • Lista celor 9 candidați care intră în cursa electorală pentru Primăria Capitalei
  • Șeful InfoCons atrage atenția, înainte de Sărbători: „Masa de Paşte poate să aibă 250 de aditivi, iar sare şi zahăr cât pentru două săptămâni”
  • Postecoglou obligat să-l titularizeze pe Drăgușin?
  • Leguma ideală cu ajutorul căreia se pot vopsi ouăle de Paște. „O sursă bună de pigmenți roșii și galbeni”/La ce să fiți atenți când cumpărați vopsea din magazine
  • Exit mobile version