Cauta

CFR Marfa se vinde integral sau se lichideaza

Dupa Oltchim, urmatoarea companie care trebuie – conform FMI –  obligatoriu instrainata este CFR Marfa, o alta strategica si importanta „gaura neagra” a economiei romanesti.

CFR Marfa are datorii de 450 de milioane de euro

Directorul general al CFR Marfa, Constantin Zaharia, sustine ca firme din Cehia si Polonia si-au exprimat deja interesul – e drept, neangajant – pentru aceasta firma strategica, ce poate fi interconectata pe calea ferata cu orice tara din Europa, precum si cu Republica Moldova si Rusia. Acest lucru nu este deloc  de neglijat, in conditiile scumpirii an de an a carburantilor, iar CFR Marfa este cel mai important transportator pe calea ferata din Romania si chiar din aceasta regiune europeana. Problema cea mai mare o constituie insa datoriile.

Plusuri mici, minusuri mari

Potrivit strategiei de privatizare, CFR Marfa trebuie licitata integral, nu pe pachete de actiuni, deoarece vanzarea pe bucati nu este o optiune viabila. In prezent, CFR Marfa are un capital de 56 milioane de euro, active de 300 de milioane euro, datorii de 450 milioane de euro si pierderi anuale de 50 de milioane euro.

Ultimele stiri

  • Țările UE „Big Bang” riscă să-și piardă avantajul competitiv
  • Cap compas Riad. Petrobogăția atrage giganții bancari
  • Vehiculele Green Deal nu sunt pentru muritorii de rând. Prețurile cresc, în loc să scadă
  • Accident rutier cumplit, în Joia Mare. Doi oameni au murit, în Argeș
  • Elefantul lui Buddha ar putea strivi în curând Dragonul lui Confucius
  • Pică transferul lui Coman?! Arabii n-au mai venit la București
  • Dolarul puternic, marea amenințare pentru dușmanii Americii
  • Bursa este pe moarte!
  • Marea Baltică, lac NATO… dar controlat din Kaliningrad (!?)
  • Aveți grijă pe cine primiți în casă de Paște!
  • Exit mobile version