Cauta

Relu Fenechiu, tun de jumatate de miliard de euro pe carca lui Mihai Razvan Ungureanu

Desi nu a avut un mandat chiar atat de lung, Relu Fenechiu le-a dat mai mult de lucru procurorilor anticoruptie decat restul demnitarilor la un loc. Si chiar dupa condamnarea sa la inchisoare in dosarul „Transformatorul”, „baronul” liberal de Iasi continua sa traga sforile la Ministerul Transporturilor.

Oamenii lui Relu Fenechiu au preluat din mers proiectul predecesorilor
24.08.2012 – „NATIONAL” a dezvaluit prevederile Hotararii de Guvern semnata de Ungureanu
Mihai Razvanu Ungureanu poate fi scos drept tap ispasitor
Ramona Manescu nu a putut scapa de „clanul moldovenilor” de la Transporturi
Seful CFR SA,George Micu este considerat „locotenentul” lui Fenechiu

Practic, actualul ministru pare a nu pare a avea nicio sansa de a scapa de sub sechestrul birocratic in care o tin directorii de la Transporturi, cu totii recunoscuti drept oameni loiali ai lui Fenechiu. De altfel, acestia din urma au gasit o adevarata „comoara” de peste jumatate de miliard de euro intr-unul dintre documentele semnate in ultimele sale zile ca prim ministru de catre Mihai Razvan Ungureanu. Asa ca, profitand de un memorandum girat de MRU, reprezentantii „clanului moldovenilor”, impreuna cu marii „rechini” imobiliari, pregatesc un tun de proportii in zona de nord a Capitalei.

Zgarie nori in loc de sine

Dupa cum „National” a dezvaluit in exclusivitate, mafia imobiliara a pus ochii pe o „oaza” de 30 de hectare in privilegiata zona de nord a Capitalei, unde intentioneaza constructia mai multor spatii comerciale de lux. Chiar inainte de mazilirea sa in Parlament, fostul premier a cedat presiunilor clientelei politice portocalii si a dat verde infiintarii „NewCo”, o firma mixta romano-belgiana care sa gestioneze uriasa suprafata aflata la o aruncatura de bat de Piata Victoriei, dupa eliberarea sa de sinele de tren care in prezent fac legatura intre Gara Basarab si Gara de Nord. Mai mult, dupa cum sustin sursele noastre, se gasise chiar si constructorul care sa treaca la ridicarea „padurii” de cladiri de birouri si centre comerciale, in persoana lui Raul Doicescu, membru marcant al asa-numitului „Grup de la Monaco” si patronul firmei „Bog’ Art”.

Preluata din mers

Chiar in articolul 1 al Hotararii de Guvern semnate de Mihai Razvan Ungureanu se prevedea ca „parcelele de teren sa fie optimizate din punct de vedere al utilizarii lor”, in timp ce memorandumul aferent pomenea fara echivoc ca „NewCo  va pregati proiecte comerciale, rezidentiale, de afaceri, administrative, sociale, care ar putea fi dezvoltate pe activele imobiliare devenite disponibile si care sa fie ulterior vandute marilor dezvoltatori”. Acum, dupa venirea si mentinerea lor la conducerea Ministerului Transporturilor, oamenii lui Fenechiu au dat de hotararea lui Ungureanu si au zis ca ar fi mare pacat sa rateze un asemenea ghiseft, apreciat la aproximativ jumatate de miliard de euro. Mai ales ca, la o adica, ar putea arunca totul pe seama intereselor fostului premier, ei nefacand decat sa preia proiectul acestuia.

Suprafata dintre Gara de Nord si Gara Basarab este vanata de mafia imobiliara

Se schimba doar constructorul

Planul „clanului moldovenilor” era insa sa fie dat peste cap de recenta decizie a Ramonei Manescu de destiturie a sefului CFR SA. Numai ca influenta in partid a ieseanului Mihail Vlasov s-a facut din nou simtita, iar George Micu, cunoscut drept mana dreapta a lui Relu Fenechiu, a ramas totusi pe functie. Postura din care a si anuntat relansarea proiectului de modernizare a Garii de Nord prin ingroparea sinelor terminus, eliberand astfel pentru proiecte imobiliare nu mai putin de 30 de hectare de teren „dotat” cu toate utilitatile necesare si o infrastructura de vis. Ce-i drept, Micu a mai pomenit ceva si de atragerea unor fonduri europene, dar pana la ipotetica atragere a acestora, sursele noastre sustin ca deja se cunosc cei care se vor apuca de construit si vor avea cel mai mult de castigat de pe urma acestei afaceri. Atata doar ca nu mai este vorba de „portocaliul” Raul Doicescu si partenerii sai traditionali, ci de unii dezvoltatori „galbeni”, extrem de apropiati de omnipotentul liberal Mihail Vlasov.

Ultimele stiri

  • Scandal de proporții în Dâmboviţa! Persoane rănite, în urma unui conflict/Poliţiştii au tras focuri de avertisment
  • Piedone, ironii la adresa lui Ciolacu: „Văd c-ai mai albit în ultima lună! Stresat? Ești bine?”
  • Are sau nu șanse Iohannis să devină secretar general al NATO? Băsescu, opinie tranșantă – VIDEO
  • Comunicat de presă DACOREX COM SRL
  • Comunicat de presă Administrație Spitalelor și Serviciilor Medicale București
  • Poza Zilei
  • Horoscop 29 aprilie 2024 – Trebuie să fiţi diplomaţi
  • Primele imagini cu ”Poarta Eroilor” iluminată. Construcția e ridicată în intersecția Eroii Revoluției din Sectorul 4 al Capitalei
  • Alege ce citești
  • Ciolacu, în campanie. Pentru Cotroceni!
  • Exit mobile version