Un proprietar al unei mașini electrice Tesla Model S nu a mai avut acces în autovehicul după ce bateria s-a defectat din cauza unui presupus defect de proiectare.
Proprietarul și-a împărtășit nemulțumirea pe rețelele de socializare, spunând că nu poate intra în mașină nici măcar pentru a lua documentele de proprietate pentru a își vinde mașina, pe care a ales să nu o repare.
„Tesla încearcă să ascundă problema sub preș”
Incidentul a avut loc în Canada, unde proprietarul Tesla, Mario Zelaya, a rămas blocat în afara mașinii sale pe care o cumpărase în 2013. Producătorul din California i-a spus că înlocuirea bateriei îl va costa 26.000 de dolari, ceea ce reprezintă aproape 40-50% din costul total al mașinii, scrie Financial Express.
Tesla a refuzat să plătească pentru o nouă baterie, deoarece defecțiunea a fost descoperită după ce garanția vehiculului a expirat. Zelaya susține, însă, că problema trebuie să fi început în timp ce vehiculul era sub garanție și că a luat legătura cu Transport Canada, care investighează acum incidentul.
Garanția standard pe care producătorii auto o oferă pentru baterie este, în general, de 8 ani.Proprietarul mașinii spune că a luat deja legătura cu un alt posesor de Tesla Model S care are exact aceeași problemă.
„Bateria a murit, iar Tesla încearcă să ascundă problema sub preș. Nu vor să dea nicio explicație cu privire la motivul pentru care s-a defectat”.
Nu este clar, însă, dacă Transport Canada este sau nu pe punctul de a lua vreo măsură pentru mașinile Tesla Model S fabricate în 2013-2014 și nu există nicio investigație în curs de desfășurare pentru această problemă în SUA, potrivit National Highway Traffic Safety Administration.