Cauta

Facebook faultează YouTube. Se anunță schimbări majore în social media! Totul despre cel mai mare scandal al momentului

facebook

Facebook vrea să ia fața celor de la Youtube, aducând videoclipuri muzicale cu licență pe platforma sa. Videoclipurile vor putea fi vizionate direct pe Facebook, fără ca utilizatorul să mai fie direcţionat spre YouTube.

Noul serviciu va fi adăugat în „Facebook Watch”, iar videoclipurile vizionate pe Facebook vor putea fi apreciate (prin „Like”), comentate şi distribuite, la fel ca toate clipurile difuzate pe YouTube, potrivit CNN.

Facebook face parteneriat cu Sony Music, Universal Music Group, Warner Music Group și mulți alții și se va lansa cu artiști printre care Blake Shelton, Bob Marley, Diplo, Elton John, Jonas Brothers și Nicki Minaj. Și YouTube are oferte similare de licențiere. Facebook intenționează să ofere conținut video exclusiv muzical și premiere de la artiști și personalități populare, inclusiv Lele Pons și J. Balvin.

Facebook are deja o alternativă la YouTube

În ultimii ani, Facebook a încercat să devină un jucător mai mare în domeniul videoclipurilor digitale, ceea ce poate fi o sursă profitabilă de venituri publicitare și, de asemenea, să mențină utilizatorii angajați pe platforma sa mai mult timp. În 2017, compania a prezentat Facebook Watch, care prezintă emisiuni originale și videoclipuri populare de la creatori și organizații media.

„Facebook are nevoie în mod clar de conținutul cu care agenții de publicitate sunt confortabili și care vor achiziționa publicitate și, în felul acesta, pentru a menține utilizatorii pe platformă, în afară de a provoca indignare”, a spus Jim Nail, analist principal la firma de cercetare Forrester. Videoclipurile muzicale ar putea oferi o modalitate de a aborda ambele probleme.

YouTube, platformă de lansare pentru artiști

Mișcarea este o provocare directă pentru rivalul YouTube asupra videoclipurilor muzicale. Platforma deținută de Google a fost mult timp un serviciu popular pentru ascultarea melodiilor și descoperirea viitorilor artiști. Megastaruri pop, inclusiv Justin Bieber și Dua Lipa, își au originile pe platforma YouTube.

La începutul acestui an, CEO-ul YouTube, Susan Wojcicki, a spus că un obiectiv pentru 2020 este „parteneriatul cu industria muzicală pentru a crește venituri, pentru a lansat noi artiști și pentru a promova muzica”. În 2019, compania a plătit peste 3 miliarde de dolari industriei muzicale prin reclame și abonamente. (Compania are, de asemenea, un serviciu de streaming de muzică numit YouTube Music cu opțiuni gratuite și plătite.)

Ultimele stiri

  • Părinţii, revoltaţi în mediul online după ce un restaurant din Bucureşti a impus reguli stricte pentru copiii clienţilor
  • Cât costă un kilogram de cozonac, de Paştele 2024. A ajuns un desert pe care românii nu prea şi-l mai permit
  • Ce reprezintă Paştele 2024? Sfaturi şi îndrumări de la Părintele Pimen Vlad. Recomandări şi pentru slujba de Înviere
  • Litoralul, îndoliat! Protest la Vama Veche faţă de modul în care se desfăşoară procesul lui Vlad Pascu (VIDEO)
  • Cât plăteşti pentru o ciorbă la Mamaia, în minivacanţa de 1 Mai. Preţurile au luat-o „razna”
  • Tradiţii şi obiceiuri pentru Vinerea Mare înainte de Paştele 2024. Lucruri care sunt total interzise
  • Românii uitaţi de Guvern, de Paştele 2024! Categoria socială care nu primeşte pensia înainte de Sărbători
  • De la Olimpiada de Istorie, la spital, cu stare de rău, grețuri și vărsături. Organizatorii au încercat să mușamalizeze cazul?
  • Turcia suspendă orice fel de relație economică cu Israel
  • Scholz și Macron se întâlnesc înaintea vizitei lui Xi Jinping
  • Exit mobile version