Cauta

Efectele pandemiei de coronavirus: Peste 50% din tinerii din România și-au pierdut încrederea și motivația

Efectele pandemiei de coronavirus: Peste 50% din tinerii din România și-au pierdut încrederea și motivația

Un studiu realizat de Insights PulseZ arată că peste 60% dintre tinerii din România s-au plictisit acasă în perioada stării de urgență, iar 56% dintre ei și-au pierdut încrederea și motivația în forțele proprii.

Unii dintre tineri au trecut prin dezechilibre emoționale cauzate de întreruperea bruscă a activităților cotidiene. De asemenea, în studiu sunt identificate și 19 probleme cu care s-au confruntat tinerii în perioada stării de urgență. Aproximativ 35% din tineri au admis că au avut stări emoționale fluctuante și s-au simțit obosiți iar peste 50% au simțit lipsa socializării față-în-față.

Tinerii, lipsiți de motivație în perioada stării de urgență

„Cu toate că tehnologia face parte din viața noastră, iar tinerii sunt obișnuiți să petreacă destul de mult timp în mediul online, răspunsurile pe care ei le-au avut la întrebările noastre arată că lipsa interacțiunii față în față îi determină să își piardă motivația și încrederea. Mulți tineri au recunoscut că s-au adaptat destul de greu, au avut probleme cu somnul, au simțit lipsa exercițiilor fizice și unii dintre ei nu au fost prea încântați de calitatea cursurilor online la care au fost nevoiți să participe”, a declarat Alin Claudiu Apostu, coordonator Insights.

Starea de urgență și mediul online

44% dintre tinerii din România au petrecut peste opt ore pe zi în online, în timp ce doar 10% au petrecut mai puțin de trei ore. De asemenea, 33% din aceștia au învățat pentru școală iar același procent a optat pentru vizionarea filmelor și serialelor online. În același timp, peste 40% din tineri au participat la cursuri online.

Studiul a mai relevat și faptul că Unul din patru tineri a ales să își petreacă timpul cu precădere pe platformele de social media sau să consume conținut de pe canalele de streaming online.

Cele mai folosite platforme de social media și streaming folosite de tinerii din România – Instagram, YouTube, TikTok.

Studiului Insights PulseZ a fost realizat pe un eșantion de 1115 tineri cu vârsta între 16-24 de ani și este reprezentativ la nivel național din punct de vedere al genului, regiunii și mediului urban-rural.

Ultimele stiri

  • Aeroportul București-Sud va deservi peste 11 milioane de pasageri/ Băluță: Împreună am făcut primul pas – GALERIE FOTO
  • Șeful Casei Naționale de Pensii, anunț de ultimă oră pentru pensionari. Hotărârea, publicată în Monitorul Oficial
  • Nicușor Dan, complice prin pasivitate și dezinteres la dezastrul și jaful de la Arena Națională
  • Speranța gimnasticii românești între cei „100 de tineri pentru dezvoltarea României”
  • Candidatul AUR la Primăria Capitalei: Procurorii ne-au anunţat că au început urmărirea penală în urma plângerii la DNA împotriva lui Nicuşor Dan
  • Un bărbat înarmat care a încercat să incendieze o sinagogă din Franța, ucis de poliţie
  • Comunicat de presă COLEGIUL ECONOMIC ”VIILOR”
  • Prognoza meteo pentru următoarele patru săptămâni. Cum va fi vremea în prima parte a lunii iunie
  • Terifiant! Director de închisoare, asasinat. Primise ameninţări cu moartea de la deţinuţi
  • Planuri de călătorie date peste cap. Zeci de oameni au ratat zborul Cluj Napoca-Paris. Ce s-a întâmplat la aeroport
  • Exit mobile version