Cauta

Cum au ajuns angajaţii din supermarket: le e teamă că untul ar putea fi furat de clienţi. Ce le-a dat prin minte

supermarket

În România, untul a ajuns un produs de lux. S-a scumpit atât de mult, încât puţini şi-l mai permit. Anul trecut, untul a s-a scumpit cu 45% faţă de anul anterior, iar acum 1 kilogram costă în jur de 100 de lei în retail.

Chiar dacă pare amuzant, se pare că acest produs a devenit unul dintre cele mai furate de la rafturi.

Untul, pus sub lacăt în supermarket

Unii retaileri au început să-şi protejeze produsele de lux, fie ele produse alimentare de bază, închizându-le în cutii de plastic.

„Este un efect al sărăcirii populaţiei, al scăderii puterii de cumpărare şi o dovadă a faptului că supermarketurile şi hipermarketurile au ajuns pentru o parte din populaţie ca nişte muzee, iar la muzee întotdeauna există tentaţia de a pune mâna pe un produs valoros, în acest caz pe o conservă, un pateu sau un jambon“, spune analistul economic Adrian Negrescu.

Anumite produse, chiar dacă nu au o valoare mare, au devenit importante din perspectiva logisticii şi acoperirii acestor pierderi.

Ultimele stiri

  • Alege ce citești
  • Nicușoaaaare, mai stai?!
  • Guvernul Bolojan a cedat în fața străinilor. Multinaționalele, scutite de plata impozitului minim pe cifra de afaceri
  • Un campion mondial la echipa orașului de 1 trilion de dolari?!
  • China dă lovitura de grație industriei auto din UE. Baterii ”nemuritoare” pe mașinile electrice
  • Prețul gazelor din Europa, sub presiunea negocierilor pentru Ucraina
  • Exclusă din negocierile pentru Ucraina, China pune presiune pe Taiwan
  • VIDEO. Accident cumplit în Grecia, lângă o stație de taxare. Trei oameni au murit, alți doi – transportați la spital în stare gravă
  • Germania, la cheremul mineralelor strategice ale Chinei
  • România blochează cumpărăturile ieftine din comerțul on-line. Taxă și pe sărăcie
  • Exit mobile version