Cauta

Cum au ajuns angajaţii din supermarket: le e teamă că untul ar putea fi furat de clienţi. Ce le-a dat prin minte

supermarket

În România, untul a ajuns un produs de lux. S-a scumpit atât de mult, încât puţini şi-l mai permit. Anul trecut, untul a s-a scumpit cu 45% faţă de anul anterior, iar acum 1 kilogram costă în jur de 100 de lei în retail.

Chiar dacă pare amuzant, se pare că acest produs a devenit unul dintre cele mai furate de la rafturi.

Untul, pus sub lacăt în supermarket

Unii retaileri au început să-şi protejeze produsele de lux, fie ele produse alimentare de bază, închizându-le în cutii de plastic.

„Este un efect al sărăcirii populaţiei, al scăderii puterii de cumpărare şi o dovadă a faptului că supermarketurile şi hipermarketurile au ajuns pentru o parte din populaţie ca nişte muzee, iar la muzee întotdeauna există tentaţia de a pune mâna pe un produs valoros, în acest caz pe o conservă, un pateu sau un jambon“, spune analistul economic Adrian Negrescu.

Anumite produse, chiar dacă nu au o valoare mare, au devenit importante din perspectiva logisticii şi acoperirii acestor pierderi.

Ultimele stiri

  • Scumpirea cărților: cum condamnă Guvernul România la ignoranță fiscalizată
  • Caricatura Zilei
  • Horoscop 24 iunie 2025 – Familia, partenerii și prietenii vă vor fi o companie plăcută
  • Alege ce citești
  • PSD, campion la mersul pe loc
  • Noua consolidare fiscală, biruri puse doar pe populație
  • Va supraviețui ayatollahul Khamenei?
  • Agricultorii români îi dau peste nas Ursulei. ”Nu mâncăm armament, ci hrană produsă de fermieri”
  • Trump îl va înlătura pe șeful celei mai puternice bănci centrale din lume?
  • Pericolele triumfalismului în Orientul Mijlociu
  • Exit mobile version