Cauta

TAROM, sub lupa Corpului de Control

Inspectorii Corpului de Control al ministrului Transporturilor au descins, ieri, la TAROM, pentru a verifica situatia economica a companiei si pentru a afla cauzele pentru care avioanele firmei de stat au zilnic intarzieri mari.

Avioanele TAROM au intarzieri de doua-trei ore zilnic

Ministrul Transporturilor, Dan Costescu, s-a aratat nemultumit de activitatea companiei aeriene de stat. „In acest moment Corpul de Control al ministrului Transporturilor este la TAROM pentru a analiza, in afara de aspectele tehnice, si aspectele care, in ultimele zile au generat intarzieri chiar si de doua-trei ore”, a declarat, ieri, ministrul Dan Costescu. El a avertizat ca are in vedere restructurarea companiei. „Flota TAROM este invechita. Avem 23 de aeronave care sunt eterogene. Sunt trei marci diferite de aeronave, fiecare avand cate doua-trei tipuri de aeronave. Aceasta provoaca dificultati foarte mari la intretinere, la operare, practic nefiind zi in care aceasta companie sa nu inregistreze intarzieri”, a precizat Costescu. Cat priveste restructurarea propriu-zisa, ministrul a mentionat ca a fost initiata procedura de achizitie de consultanta pentru restructurare. „Este vorba de regandirea modelului de business al TAROM. apoi se va trece la regandirea, dimensionarea flotei”, a spus Costescu.

Ultimele stiri

  • Alege ce citești
  • Alertă, păziți vistieria: Iohannis a plecat în America!
  • Digitalizarea ANAF, praf și pulbere. Nici aplicațiile banale nu funcționează
  • Obiectivele militare ”pârjolesc” totul în jur. Terenurile din zonă, confiscate, mascat, de stat
  • Bătaie pe Dani Coman. Două rivale de moarte din Superligă îl vor
  • Șeful anticorupție din arbitraj, arestat pentru trafic internațional de droguri
  • Doi vajnici moldoveni pur-sânge tânjesc după regionalizarea României
  • România, sub ocupație economică. Germania, Franța și SUA controlează totul
  • Sindromul Havana – paranoia Occidentului. Ipoteza „Rușii au făcut-o” nu are probe
  • Întrebarea de 9 trilioane de dolari: cine plătește tranziția ecologică?
  • Exit mobile version