Cauta

Publicitatea TV pierde teren in fata celei de pe internet

In contextul dezvoltarii uriase a mediului online, televiziunea a pierdut teren vizibil in vanzarea de spatiu pentru reclame.

In cazul online se incearca o plasare a reclamelor in cadrul website-urilor de interes pentru audiente specifice. Astfel, se reuseste o pliere mai fidela pe anumite nevoi si cerinte ale audientei vizate.

Costurile unui spot publicitar in mediul online sunt cu mult mai mici decat in cazul televiziunilor

In cadrul reclamelor de pe internet nu se recurge intotdeauna la componenta video si la cea audio. Reclamele care folosesc flash sau sunet sunt mai putine ca numar. In consecinta se proiecteaza mai greu emotii in cadrul reclamelor difuzate pe internet, iar eficienta majora vine din cadrul acestor elemente.

Costurile reclamelor din televiziune sunt mai mari decat cele online. In functie de canalul tv ales si de timpul de emisie alocat, se creeaza costuri colosale, pentru difuzarea anumitor reclame. In online costurile sunt considerabil mai mici.

 

Ultimele stiri

  • S-a schimbat Covidul. Autoritățile europene cer un nou vaccin
  • Cele mai recente informații despre starea de sănătate a actorului Florin Piersic, internat la Cluj
  • Anul dezastrului în energie. Dispar și sute de MW din hidro
  • Paria sau pionier? Turcia, mișcare îndrăzneață împotriva războiului Israelului din Gaza
  • Marea revenire: creșterea comerțului mondial va fi mai mult decât dublă în acest an
  • Guvernele, în foame de bani: taxele pe mașinile electrice adaugă costuri pentru cumpărători
  • Ion Iliescu, un mesaj care a cutremurat Facebook: „Le mulţumesc angajaţilor SPP, foşti şi actuali…”/Ultimele vești despre starea fostului președinte
  • Washingtonul alege momentul nepotrivit pentru a provoca China
  • Fermecătorul Macron nu va avea succes cu Xi Jinping
  • O bătălie sângeroasă ar distrage atenția Rusiei de la Ucraina. Va supraviețui Putin?
  • Exit mobile version