Cauta

Deplasarea rapidistilor la Tg.Mures a costat 750 de euro

George Copos si-a pus din nou arici la buzunar, refuzând sa trimita echipa la Târgu Mures, cu o cursa charter, asta in conditiile in care fotbalistii acuzau
o stare accentuata de oboseala, dupa dubla cu Steaua. Contra FCM-ului, giulestenii n-au miscat in front, fiind „lesinati” pe teren.

Doua meciuri in patru zile, contra rivalei din Ghencea, plus o deplasare cu autocarul la Târgu Mures, toate acestea au pus capac rezistentei fizice a jucatorilor lui Marius Sumudica. Vineri dimineata, la numai 12 ore dupa eliminarea din Cupa României, rapidistii au avut program de recuperare, iar a doua zi au fost nevoiti sa se suie in autocar pentru a face deplasarea in Ardeal.

*Copos ar fi putut economisi 250*

Cum curse de linie Tarom nu existau, iar un charter – avion inchiriat de la Tarom, Romavia sau BlueAir – ar fi costat intre 14.000 si 22.000 de euro, Copos a dat ordin ca deplasarea sa se efectueze cu autocarul, chiar daca un drum Bucuresti – Târgu Mures, la soselele din România, dureaza aproximativ cinci ore, fara a mai lua in calcul eventualele „escale”. Cu un autocar inchiriat, o astfel de calatorie – de circa 360 de kilometri – costa 750 de euro, o suma care l-a atras mai mult pe patronul Rapidului. George Copos ar fi putut sa iasa mai ieftin, daca, de pilda, ar fi inghesuit cinci jucatori in niste Ford-uri Fiesta, deplasarea intregii echipe ajungând undeva sub 500 de euro. Oricum, noroc pentru rapidisti ca nu joaca in liga a doua rusa, unde Kuban Krasnodar, echipa lui Dan Petrescu, era nevoita sa parcurga si câte 10.000 de km la o deplasare.

Sebastian Stan

Ultimele stiri

  • Alege ce citești
  • Alertă, păziți vistieria: Iohannis a plecat în America!
  • Digitalizarea ANAF, praf și pulbere. Nici aplicațiile banale nu funcționează
  • Obiectivele militare ”pârjolesc” totul în jur. Terenurile din zonă, confiscate, mascat, de stat
  • Bătaie pe Dani Coman. Două rivale de moarte din Superligă îl vor
  • Șeful anticorupție din arbitraj, arestat pentru trafic internațional de droguri
  • Doi vajnici moldoveni pur-sânge tânjesc după regionalizarea României
  • România, sub ocupație economică. Germania, Franța și SUA controlează totul
  • Sindromul Havana – paranoia Occidentului. Ipoteza „Rușii au făcut-o” nu are probe
  • Întrebarea de 9 trilioane de dolari: cine plătește tranziția ecologică?
  • Exit mobile version