Cauta

Efectul „cougar” creste vinzarile la lenjerie intima sexy

Femei trecute de virsta a doua care se iubesc cu tinerei – acesta este efectul „cougar”.

Actritele si cintaretele peste 40 de ani, care au iubiti tineri, au crescut uimitor vinzarile la lenjerie sexy in rindul femeilor peste 40 de ani, arata un studiu. Doamnele care au cel putin 40 de ani au mai multa putere de cumparare decit „prospaturile” de 20 de ani, astfel ca au devenit tinta brandurilor ce produc lenjerie de lux. Femeile trecute de virsta a doua nu mai cred ca a avea un sot si copii inseamna neglijarea vietii sexuale. O treime dintre femeile de peste 40 de ani spun ca fac mai mult sex acum decit la 20 de ani, iar mai mult de jumatate au mai multe orgasme. Acelasi studiu spune ca dive precum Demi Moore, Mariah Carey si in special Kim Cattrall fac parte din categoria de vedete care au crescut numarul vinzarilor.
Ioana Costin

Ultimele stiri

  • Mai multe cutremure de gradul 4, produse în România
  • Iohannis se întâlnește astă seară cu Joe Biden
  • Florin Piersic, transferat de la Cluj în Capitală
  • Europa, all-in pe război! România, piață de desfacere pentru vechiturile Vestului
  • Febra materiilor prime critice. UE obligă statele să răscolească pământurile
  • S-a schimbat Covidul. Autoritățile europene cer un nou vaccin
  • Cele mai recente informații despre starea de sănătate a actorului Florin Piersic, internat la Cluj
  • Anul dezastrului în energie. Dispar și sute de MW din hidro
  • Paria sau pionier? Turcia, mișcare îndrăzneață împotriva războiului Israelului din Gaza
  • Marea revenire: creșterea comerțului mondial va fi mai mult decât dublă în acest an
  • Exit mobile version