„Se cauta tineri casatoriti amatori de lux, doritori sa calatoreasca timp de sase luni pentru a testa cele mai romantice destinatii turistice pentru casatorie si petrecerea lunii de miere”. Anuntul de mai sus a fost postat pe website-ul agentiei Runnaway Bride And Groom (Mireasa si mirele pe fuga) din Irlanda. Directorii agentiei irlandeze de turism matrimonial au ales aceasta insolita modalitate de sondare a pietei si totodata de a-si face reclama dupa ce au vazut ca o experienta australiana intrucitva asemanatoare – cea de administrator al unei insule de linga Marea Bariera de Corali – a dat rezultate peste asteptari. Pe scurt, tinerii insuratei doritori sa imbine utilul cu placutul vor fi platiti cu 20.000 de euro pentru a calatori prin America, Europa, Asia si Africa, dar si pentru a descrie pe un blog ce au vazut. Iar o data pe luna, vor trebui sa trimita un reportaj de calatorie ziarului „The Irish Times”… Nu e de mirare ca, pentru „deplasarea in interes de serviciu” care incepe la jumatatea lunii mai, s-au inscris peste 1.000 de cupluri din intreaga lume si ca website-ul agentiei de turism a fost accesat de mai bine de 100.000 de ori de cind cele doua „locuri de munca” au fost scoase la concurs. Din pacate, inscrierile se termina astazi…
Alin Brincoveanu