Cauta

Volkswagenul fara volan si pedale

Constructorul din Wolfsburg va prezenta luna viitoare la Salonul Auto de la Geneva conceptul de lux I.D. Vizzion, o prezenta desprinsa din filmele SF, dar care poate deveni cel mai mare model din istoria brandului.

Conceptul electric ID Vizzion anticipeaza cel mai mare model de lux din istoria brandului

Vizzion are mai bine de cinci metri lungime si este un automobil total autonom – nu are volan si nici pedale, fiind controlat prin intermediul vocii si al gesturilor, cu ajutorul unui asistent digital. In ceea ce priveste propulsia, I.D. Vizzion va avea 302 cai putere, dezvoltati de doua motoare electrice. Viteza maxima de rulare va fi de 108 km la ora si va avea o autonomie a bateriei de 665 de kilometri. Probabil, conceptul prefigureaza urmasul electric al lumuzinei Phaeton, despre care Volkswagen anunta inca de acum patru ani ca viitoarea generatie va fi un model 100% electric. Herbert Diess, directorul general VW, anuntat ca vrea sa concureze cu americanii de la Tesla si ca se vor investi  22,8 miliarde de euro in urmatorii cinci ani, intre care circa 6 miliarde de dolari in tehnologii noi si dezvoltarea de automobile electrice, iar o mare parte din aceste fonduri vor fi alocate gamei I.D.. Pana in 2025 VW va dezvolta nu mai putin de 25 de modele electrice si pe acest segment se asteapta la vanzari de 1 milion de vehicule.

Ultimele stiri

  • Alege ce citești
  • Alertă, păziți vistieria: Iohannis a plecat în America!
  • Digitalizarea ANAF, praf și pulbere. Nici aplicațiile banale nu funcționează
  • Obiectivele militare ”pârjolesc” totul în jur. Terenurile din zonă, confiscate, mascat, de stat
  • Bătaie pe Dani Coman. Două rivale de moarte din Superligă îl vor
  • Șeful anticorupție din arbitraj, arestat pentru trafic internațional de droguri
  • Doi vajnici moldoveni pur-sânge tânjesc după regionalizarea României
  • România, sub ocupație economică. Germania, Franța și SUA controlează totul
  • Sindromul Havana – paranoia Occidentului. Ipoteza „Rușii au făcut-o” nu are probe
  • Întrebarea de 9 trilioane de dolari: cine plătește tranziția ecologică?
  • Exit mobile version