Succesul incredibil inregistrat de emisiunile „Master Chef” si „Romanii au talent” a declansat un adevarat razboi de gherila. Aflati in febra pregatirilor pentru un nou sezon „X Factor”, „antenistii” au chemat la masa negocierilor societatea comerciala care produce cele doua emisiuni de la Pro Tv si spera sa incheie un contract cu aceasta. Culmea, printre asociatii firmei care a fost ofertata de televiziunea lui Voiculescu se afla insusi boss-ul Pro Tv, Adrian Sarbu.
Dupa ce „Master Chef” a fost lider absolut de audienta saptamana trecuta, cu aproape trei milioane de telespectatori, inregistand 19,3 puncte de rating si 41,8 % cota de piata, de aproape cinci ori mai mult decat Antena 1 (care a avut 4,3 puncte de rating si 9,2 procente din cota de piata – n.r.), in televiziunea lui Dan Voiculescu s-a declarat situatie de criza.
Show-ul de cooking s-a pozitionat pe locul doi in topul celor mai urmarite emisiuni de divertisment de anul acesta, fiind devansat doar de audientele record obtinute de show-ul „Romanii au talent”, tot de la Pro Tv, ambele emisiuni fiind realizate de catre aceeasi casa de productie: Media Vision SRL. Astfel, „antenistii”, aflati in febra pregatirilor pentru un nou sezon „X Factor”, au decis ca e nevoie de o schimbare si ca cea mai buna alegere pentru viitoarea emisiune ar fi chiar casa de productie care colaboreaza in prezent cu Pro.
Surse din televiziune au declarat pentru „National” ca, dupa ce au ajuns la aceasta concluzie, angajatii Antenei 1 i-au contactat zilele trecute pe reprezentantii Media Vision SRL, rand pe rand, convocandu-i pe acestia la masa negocierilor. Angajatii lui Voiculescu au evitat sa lanseze o oferta clara, insa au tinut sa le precizeze celor de la Media Vision ca o colaborare cu Antena va fi mult mai avantajoasa.
Media Vision este o firma relativ mica, avand, conform documentelor fiscale, doar 21 de angajati.
Cu toate ca in micutul SRL lucreaza doar o mana de oameni, este demn de precizat faptul ca Media Vision este firma care a organizat show-uri ca „Dansez pentru tine”, care au maturat pe jos cu televiziunile concurente, si au realizat celebrele revelioane Pro. Societatea a avut patru asociati – trei persoane fizice si una juridica – pana in anul 2008, cand unul dintre patroni, George Iliescu, a cedat cateva procente din partile sale sociale lui…Adrian Sarbu, „taticul” Pro Tv. Iar daca, prin absurd, Sarbu ar accepta oferta lui Voiculescu, ar putea atinge paradoxul sa alerge de unul singur pe piata de televiziune din Romania si sa iasa pe locul doi!