Cauta

Telekom ingroasa obrazul

Desi brandul apartine Deutsche Telekom, una dintre cele mai mari companii de telecomunicatii la nivel mondial, in Romania penduleaza intre smecherie si tupeu. Reclamata pentru ca pacaleste clientii, confruntata cu greve ale propriilor angajati, Telekom face ce n-a spus seful Miroslav Majoros in apelul sau pentru “restructurarea” companiei: majoreza pretul abonamentelor fix si mobil, incepand cu 15 aprilie. Asa e la noi, strategia corporatista are apucaturi de  Obor.  Pe sleau –  fraierilor, va taxam in plus pentru aceleasi servicii.

Stimati clienti va mai dam o teapa

Pretul pentru fiecare serviciu fix (voce fixa, internet, TV) si pentru fiecare abonament mobil, pentru clientii rezidentiali, va fi majorat cu 0,42 euro, TVA inclus, (0,35 euro, fara TVA), adica cu aproximativ 2 lei. Aceasta majorare nu va fi aplicata optiunilor de televiziune, ratelor la telefoane sau chiriilor de echipamente fixe. Clientii business vor primi o notificare scrisa in care sunt anuntati, de asemenea, de schimbari aferente contractelor. Tare, oricum Digi le-a luat-o inainte, de la 1 ianuarie costa mai mult abonamentele pentru serviciile de televiziune, telefonie mobila si fixa, Internet mobil si fix, atat pentru abonamentele noi, cat si pentru contractele in derulare. Evident, marota este ordonanta Guvernului privind masurile fiscale, dar asta nu a impedicat compania sa raporteze un profit frumusel de 61,7 euro in 2017. Bani in Romania face si Telekom, mai precis veniturile totale in 2018 au fost de 933 milioane de euro.

Ne umplem buzunarele, nelimitat

“Noi facem business, nu caritate”, spunea slovacul Majoros, cel care a preluat conducerea grupului de firme Telekom Romania, format din fostele Romtelecom si Cosmote, la inceputul anului 2016, inlocuindu-l pe Nikolai Beckers, numit in aceasta functie in 2013. „Daca nu ne adaptam, vom avea soarta Kodak sau Nokia”, ii dascalea acelasi Majoros pe angajatii care protestau in strada fata de  „concedierile abuzive si mascate obscur” din ultimii ani. Vezi bine, respectivele companii “au pierit din cauza lipsei de viziune si incapacitatii de a prevedea viitorul, de a lua orice masura necesara pentru a se adapta si a se transforma”. Asta e piata, pe de-o parte, pe alta, la Telekom nu e vorba de nicio masura de business, ci de o ordinara ciupeala in plus, o reteta clasica, cu angajati mai putini si prost platiti. De ce trebuie sa umble la portofel utilizatorii pentru incompetenta si lacomie ? Altminteri, operatorul telecom ia viteza  sa se incaiere cu ProTV pentru mai multi bani, cei doi apucatori se santajeaza reciproc pentru retransmiterea emisiunilor. Nemtii vor sa tina Telekom pe linia de plutire pe principiul ne pleaca sute de mii de clienti ( despre pataniile lor s-ar scrie o carte), dar aducem un sef sa umble trei ani pe la oaresce departamente, vinde niste active toxice, salta tarifele, taie din personal si, misiune indeplinita, compania a facut profit. Pana la urma doar numele o diferentiaza de fosta Romtelecom, detinuta de grupul elen OTE si Ministerul Comunicatiilor , Telekom si-a innoit doar vopseaua dar a ramas cu mentalitatea unei companii de stat.

Ultimele stiri

  • Scholz și Macron se întâlnesc înaintea vizitei lui Xi Jinping
  • Incendiu puternic lângă București. Pompierii au intervenit de urgență în Mogoșoaia
  • Țările UE „Big Bang” riscă să-și piardă avantajul competitiv
  • Cap compas Riad. Petrobogăția atrage giganții bancari
  • Vehiculele Green Deal nu sunt pentru muritorii de rând. Prețurile cresc, în loc să scadă
  • Accident rutier cumplit, în Joia Mare. Doi oameni au murit, în Argeș
  • Elefantul lui Buddha ar putea strivi în curând Dragonul lui Confucius
  • Pică transferul lui Coman?! Arabii n-au mai venit la București
  • Dolarul puternic, marea amenințare pentru dușmanii Americii
  • Bursa este pe moarte!
  • Exit mobile version