Cauta

Se poarta iar abtibildurile

Sigur ca acum le spunem face stickers, insa este vorba exact despre acelasi lucru: autocolantele copilariei se intorc in calitate de trend in moda si fac adevarate furori. Secretul ar putea fi ca ele sunt lansate de Chanel.

Karl Lagerfeld a fost inspirat pentru noua colecţie de regina Marie-Antoinette

Stiti, nu-i asa, cum se „infrumuseteaza“ copiii, lipindu-si pe maini si pe picioare tot felul de imagini cu personajele favorite din desenele animate.

Marie-Antoinette

E drept ca nu ma asteptam ca o idee aparent banala sa devina marca unei colectii semnate Karl Lagerfeld pentru Chanel.

Dublul C este esenţa din mijlocul obrazului

Dar celebrul designer uimeste lovind din nou prin originalitate: dublul C, logoul brandului, apare pe chipurile manechinelor care au prezentat 2013 cruise collection, adica acea linie care face trecerea dintre sezoane.

Colectia se cheama Versailles de Chanel si este inspirata de cea mai cunoscuta regina a Frantei, Marie-Antoinette.

Nicio prezentare Chanel nu se defineşte altfel decât ca un veritabil spectacol

Suverana obisnuia sa-si impodobeasca fata cu alunite false, iar acest gest al ei este reluat acum de Lagerfeld prin abtibildurile pe care le aplica pe chipurile modelelor.

Ultimele stiri

  • Alege ce citești
  • Alertă, păziți vistieria: Iohannis a plecat în America!
  • Digitalizarea ANAF, praf și pulbere. Nici aplicațiile banale nu funcționează
  • Obiectivele militare ”pârjolesc” totul în jur. Terenurile din zonă, confiscate, mascat, de stat
  • Bătaie pe Dani Coman. Două rivale de moarte din Superligă îl vor
  • Șeful anticorupție din arbitraj, arestat pentru trafic internațional de droguri
  • Doi vajnici moldoveni pur-sânge tânjesc după regionalizarea României
  • România, sub ocupație economică. Germania, Franța și SUA controlează totul
  • Sindromul Havana – paranoia Occidentului. Ipoteza „Rușii au făcut-o” nu are probe
  • Întrebarea de 9 trilioane de dolari: cine plătește tranziția ecologică?
  • Exit mobile version