Cauta

Portul Constanta, „spaga” pentru olandezi!

Dupa noua amanare a discutarii cererii de intrare a tarii noastre in Schengen, membri ai SRI si SIE scot la iveala amanunte incredibile despre pretul pe care Romania trebuie sa-l plateasca pentru a nu mai fi tinuti si la anul la poarta spatiului comun european.

Portul Constanta va trece sub „management privat” olandez

Se pare ca Olanda nu se va mai dovedi la fel de inversunata impotriva Romaniei, dupa ce i se va oferi pe tava Portul Constanta, obiectiv strategic de importanta vitala pentru siguranta economica a tarii noastre.

Management privat

Ca ministru al Transporturilor, Anca Boagiu a facut un intens lobby pentru olandezi

Mai multi inalti ofiteri din SRI si SIE fac in aceste zile un intens lobby pentru ca institutiile din care fac parte sa ia atitudine oficial cu privire la  posibila preluare a managementului Portului Constanta de catre olandezi. Acestia vor ca serviciile secrete sa sesizeze Consiliul Suprem de Aparare al Tarii despre informatiile alarmante privind planul de a oferi Olandei, in schimbul acceptarii intrarii Romaniei in Spatiul Schengen, controlul Portului Constanta. Structurile de contrainformatii au stabilit, dupa cum sustin sursele noastre, ca „mituirea” va avea loc cu ajutorul controversatei strategii de impunere a managementului privat a supra societatilor de stat.  Astfel, olandezii vor putea prelua ”pe sestache” principalul competitor al Portului Rotterdam.

Protocol cu dedicatie

Cartile pentru intrarea Portului Constanta sub management olandez ar fi fost deja facute din toamna, dupa cum sustin aceleasi surse, atunci cand fostul ministru al Transporturilor a semnat un surprinzator protocol de colaborare. Protocol prin care experti olandezi din conducerea Portului Rotterdam erau desemnati sa implementeze solutii de management si la Constanta. Iar acum, logic, doar aceiasi olandezi vor putea asigura conducerea societatii. Protocolul care asigura functii de conducere pentru fostii directori romani a fost urmat si de modificarea statutului Consiliului de Administratie al Portului Constanta-Sud Agigea. Cum si structurile de informatii care activau in cadrul Biroului Trident din Port au fost subminate fatis atunci cand au atras atentia supra „pericolului olandez” , zarurile par deja aruncate. Iar olandezii isi vor putea indeplini visul de a deveni stapanii maritimi ai Europei, avand Portul Rotterdam pe frontul vestic al continentului si controland Constanta pe cel estic.

Ultimele stiri

  • Alertă, păziți vistieria: Iohannis a plecat în America!
  • Digitalizarea ANAF, praf și pulbere. Nici aplicațiile banale nu funcționează
  • Obiectivele militare ”pârjolesc” totul în jur. Terenurile din zonă, confiscate, mascat, de stat
  • Bătaie pe Dani Coman. Două rivale de moarte din Superligă îl vor
  • Șeful anticorupție din arbitraj, arestat pentru trafic internațional de droguri
  • Doi vajnici moldoveni pur-sânge tânjesc după regionalizarea României
  • România, sub ocupație economică. Germania, Franța și SUA controlează totul
  • Sindromul Havana – paranoia Occidentului. Ipoteza „Rușii au făcut-o” nu are probe
  • Întrebarea de 9 trilioane de dolari: cine plătește tranziția ecologică?
  • Accident grav pe DN2: șase persoane rănite/Trei mașini implicate în coliziune
  • Exit mobile version