Cauta

Podul de la Brăila, un şantier continuu. Noile probleme ce au apărut

Podul de la Brăila și A7, miza CNAIR...

Podul de la Brăila pare un şantier fără sfârşit. Parcă problemele de infrastructură nu se mai termină odată!

Muncitorii lucrează la reasfaltarea sensului de mers dinspre Tulcea spre Brăila. Și nu e prima dată când este refăcută aceeași porțiune, după inaugurarea din iulie anul trecut.

A fost inaugurat, dar e şantier

Șoferii care obișnuiesc să folosească podul de la Brăila sunt șocați de faptul că trec printr-un permanent șantier. Chiar dacă a fost inaugurat și dat în folosință acum zece luni, podul pare mereu în lucru.

Au fost făcute decopertările, muncitorii acum le reasfaltează, se lucrează de aproximativ 2 zile şi va mai dura până când se va termina operaţiunea. Apar tot timpul astfel de crăpături şi denivelări din cauza traficului foarte greu.

Tasări la rampa de urcare

Acum, după câteva luni, iarăşi sunt probleme pe Podul de la Brăila, asta după ce luna trecută au început să apară tasări la rampa de urcare pe pod dinspre Brăila spre Tulcea, atunci s-au forat piloni şi s-au băgat piloni foarte mari şi la mare adâncime pentru a stabiliza pământul.

Luni, muncitorii au lucrat la reasfaltarea unei benzi de pe sensul de mers dinspre Tulcea spre Brăila. Chiar ei recunosc ca au apărut numeroase probleme.

Unul dintre muncitorii spunea, pentru Antena 1, că se pregăteşte o reasfaltare a acestui sens de mers, probabil că cu o altă reţeta a asfaltului, se pare că cea aleasă şi folosită iniţial nu a dat rezultate.

 

Ultimele stiri

  • Alege ce citești
  • CLANUL magistrați, interlopi, politicieni!
  • Englezii s-au săturat de VAR și votează pentru eliminarea lui din fotbal!
  • Răzvan Lucescu a cucerit Atena!
  • Deputații pun la colț Comisia Europeană. Captarea CO2 pune în pericol așezările umane
  • Economia internetului, amenințată de inteligența artificială
  • Centrele de date: Big Tech pune la bătaie miliarde de dolari
  • Ne-am aranjat. MApN vrea să plătească în avans armamentul și să renunțe la orice fel de garanții
  • România, hub logistic regional: direcție cheie asumată de Guvernul Ciolacu
  • JO 2024: lamele de scrimă ale campionilor sunt făurite manual. Meseria “atipică”
  • Exit mobile version