Cauta

Noul logo al Bucurestiului, facut de un timisorean

Concursul pentru realizarea unui logo reprezentativ pentru municipiul Bucuresti organizat de Primaria Capitalei a ajuns la final, castigator fiind desemnat Narcis Teodor Lupou, un designer in varsta de 32 de ani din Timisoara.

Potrivit castigatorului concursului, conceptul grafic propus a avut drept catalizatori diverse repere vizuale si simboluri, ancorate in istoria culturala a orasului, in cultura populara universala, dar si in dezideratele administratiei locale actuale. „Am avut ca nuclee inspirationale mostenirea arhitectonica autentica a Capitalei si valentele pozitive generate de rezonanta etimologica a numelui orasului Bucuresti. Alaturarea celor patru elemente identice ca forma, dar diferite ca pozitionare, subliniaza ideea de epicentru al natiunii catre care converge Capitala”, a adaugat Narcis Teodor Lupou. Dintr-un total de 230 de inscrieri au fost validate 204, care au fost punctate de juriu in functie de 5 criterii: relevanta pentru tema concursului; design atractiv; originalitate (imbinarea elementelor care imbina traditia istorica a Bucurestiului cu tendintele actuale); functionalitate (vizibilitate si lizibilitate, sa fie usor recognoscibil, sa poata fi imprimat si pe suprafete mici fara sa se piarda detalii esentiale); adaptabilitate (sa permita declinarea ulterioara a unor branduri sectoriale).

Ultimele stiri

  • Sindromul Havana – paranoia Occidentului. Ipoteza „Rușii au făcut-o” nu are probe
  • Întrebarea de 9 trilioane de dolari: cine plătește tranziția ecologică?
  • Accident grav pe DN2: șase persoane rănite/Trei mașini implicate în coliziune
  • Lumini și umbre
  • Șvaițer de Dobrogea
  • Inteligența artificială și generația copy paste
  • Africa ”vinde” Occidentul și ”cumpără” la pachet Rusia și China! (I)
  • Zona euro are nevoie de consumatori cheltuitori
  • Pe nesimțite, suntem deja în Al Treilea Război Mondial
  • „Împăratul Roșu” vrea să recâștige Europa
  • Exit mobile version