Cauta

Cuc dă afară 35 de directori din CNAIR

Ministrul Transporturilor Răzvan Cuc a anunţat că 35 de posturi de director din Compania de Autostrăzi au fost desfiinţate, o restructurare care va duce la economii la până la 3 milioane de euro la fondul de salarii. Totodată, ministrul a declarat război unei firme de handling de pe Otopeni.

 “Am promis că o să urmeze nişte restructurări masive. Acest lucru s-a întâmplat, monştri sacri din infrastructură şi oameni care erau de o viaţă pe funcţii de directori adjuncţi, directori generali adjuncţi, şefi de serviciu şi aşa mai departe, parte din ei şi-au pierdut posturile pentru că s-a făcut o restructurare. 35 de posturi de directori au fost şterse din organigrama Companiei de Autostrăzi. Este o măsură curajoasă pe care a luat-o directorul general de la CNAIR, dar o măsură care se impunea pentru că de multe ori, aşa cum vă spuneam, am văzut că erau nenumărate semnături pe o hârtie care trebuia în general să parcurgă un circuit foarte simplu pentru implementarea proiectelor”, a declarat Răzvan Cuc. Numărul posturilor de director din Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) va scădea de la 28, în prezent, la 12, în urma reorganizării, ceea ce va presupune o economie de peste 10 milioane de lei la bugetul instituţiei. De asemenea, ministrul Transporturilor i-a solicitat directorului Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti (CNAB) să ia măsuri în privinţa companiei de handling Globeground( la care sunt acționari și Compania de Aeroporturi (CNAB) și Tarom) după apariţia unui filmuleţ în care se vede cum un angajat al acesteia aruncă bagajele călătorilor, iar banda este blocată de un troller. Vedem benzile de bagaje de la Henri Coandă. Vedem un domn, nu știu cine este, nu este angajat nici al Tarom, nici al Aeroporturi București. Este un angajat al unei firme de handling. Vreau să vadă tot poporul ce fac aceste firme de handling. (…) Le ia, le aruncă. Astea pot fi bagajele dumneavoastră, ale mele, ale oricui. Un bagaj care rămâne în picioare blochează banda, iar apoi 20-30 de minute banda rămâne blocată. L-am chemat să îmi spună și mie, directorul de la Globeground, de ce întârzie autocarele care trebuie să preia pasagerii de la aeronave, câte 30-40 minute, iar ei își pierd conexiunile. (…) Eu l-am rugat să aibă o discuție serioasă și să ia măsurile ce se impun față de acești oameni care câștigă mulți bani și dau o pată neagră și Taromului și aeroportului. Este un privat care nu își face treaba”, a spus Cuc.

Ultimele stiri

  • Obiectivele militare ”pârjolesc” totul în jur. Terenurile din zonă, confiscate, mascat, de stat
  • Bătaie pe Dani Coman. Două rivale de moarte din Superligă îl vor
  • Șeful anticorupție din arbitraj, arestat pentru trafic internațional de droguri
  • Doi vajnici moldoveni pur-sânge tânjesc după regionalizarea României
  • România, sub ocupație economică. Germania, Franța și SUA controlează totul
  • Sindromul Havana – paranoia Occidentului. Ipoteza „Rușii au făcut-o” nu are probe
  • Întrebarea de 9 trilioane de dolari: cine plătește tranziția ecologică?
  • Accident grav pe DN2: șase persoane rănite/Trei mașini implicate în coliziune
  • Lumini și umbre
  • Șvaițer de Dobrogea
  • Exit mobile version