Cauta

”Strategia” Pro TV: telenovele la tot cartierul

Acasa TV lanseaza o noua strategie concentrata pe productii latino-americane de calitate, consolidandu-si astfel pozitionarea traditionala ca post TV de nisa, dedicat publicului feminin, se arata intr-un comunicat Pro TV.

”Consideram ca este esential sa ne concentram investitiile in achizitia de productii latino-americane de succes, prin care sa le redam romancelor apetitul pentru telenovele autentice, cu povesti captivante. Acasa TV inseamna productii de calitate pentru targetul feminin si aici se va concentra toata atentia noastra”, a declarat Lucia Antal, PR & Marketing Director PRO TV. In noua grila  se regasesc productii precum „Sot de inchiriat” (Marido en alquiler) si „Chemarea inimii” (Dama y obrero) de la Telemundo, „Pentru ca te iubesc” (De que te quiero, te quiero) si „Spune-mi ca esti a mea” (Lo que la vida me robo) de la Televisa.

Ultimele stiri

  • Sebastian Burduja îl critică pe Nicușor Dan pentru refuzul de a avea o debatere: „E o lipsă de respect”
  • Veste despre recalcularea pensiilor, de la cel mai înalt nivel. Ce s-a întâmplat cu 99,9% dintre dosare
  • Comunicat de presă Comuna RADOVAN
  • Europenii au mai mult timp, iar americanii mai mulți bani
  • De ce vrea Macron să dea bombe nucleare Uniunii Europene
  • Țeapă sub nasul inspectorilor ANAF. Firmele și-au șters, din pix, taxele și impozitele
  • VIDEO. Imagini cu deszăpezirea pe Transfăgărășan. Drumul ar putea fi redeschis mai devreme ca de obicei
  • Becali și ai lui își bagă iar nasul în oala Stelei. Pițurcă și Tudorel Stoica, reacție imediată: „Să-și vadă de echipa lui”
  • Alertă în Capitală. Fată de 13 ani, de cetăţenie străină, căzută de la etaj/Adolescenta, dusă la spital
  • Cazul femeii tranșate: Cum NU A FĂCUT NIMIC comisarul șef de nota 1
  • Exit mobile version