Cauta

Cu cine a inlocuit Dan Sova mafia lui Relu Fenechiu!

In timp ce liderul „clanului moldovenilor” isi omoara timpul in puscarie compunand scrisorici despre judecatorii cei rai de la Curtea Suprema, urmasul sau la conducerea Ministerului Transporturilor este pus pe fapte mari. De fapt, pe licitatii cu o miza financiara uriasa, cu care a inceput sa jongleze ametitor, consiliat fiind de sfetnicii sai de taina, pe care i-a cocotat in importante functii de conducere.

Dan Sova se joaca prea mult de-a licitatiile

Iar daca Relu Fenechiu a ramas fara „tentaculele” prin care reusise sa sufoce Transporturile, iata ca nici Dan Sova nu se lasa mai prejos. Si, fara a invata nimic din pataniile inaintasului sau, ultimele mutari facute la varful organigramei ministerului pe care il conduce surprind atat prin tupeul impotriva legii cu care au fost facute, dar si prin numele celor care au inlocuit acum mafia lui Relu Fenechiu.

Trei in unul!

Relu Fenechiu a pierdut nu doar Ministerul Transporturilor, dar si libertatea

Intr-o astfel de postura a ajuns noua „stea” a Ministerului Transporturilor, omul suspectat ca s-ar afla in spatele ultimelor actiuni de-a dreptul halucinante ale ministrului Dan Sova. Este vorba despre Adrian Nicusor Nica, „transfugul” care s-a refugiat la MT de la Agentia Nationala a Functionarilor Publici, dupa ce inspectorii de integritate ai presedintelui ANI, Horea Georgescu, i-au atarnat de coada profesionala mai multe tinichele sub forma unor dosare de incompatibilitate. Acum, desi castiga un venit cumulat de 8.500 lei (7.000 lei leafa plus 1.500 lei pentru indeplinirea altor atributii), noul sef al Corpului de Control al Ministrului Transporturilor nu poate sa stea deloc linistit.

Si, dupa cum reiese din informatiile intrate in posesia noastra, Adrian Nicusor Nica este artizanul proiectului „trei in unul”, prin care, dupa cum „National” a dezvaluit in exclusivitate, se incearca contopirea ilegala a trei importante institutii. Este vorba despre Autoritatea Rutiera Romana, Inspectoratul de Stat pentru Control Trafic Rutier si Registrul Auto Roman, miza fiind miliardele de euro produse de independentul RAR, unul dintre cei mai importanti contribuabili romani.

El centreaza, el da cu capul!

Ce-i drept, oamenii din garda lui Relu Fenechiu, incepand de la George Micu si pana la rezistentul Valentin Dorobantu, au fost implicati in nenumarate cazuri suspecte de coruptie, dar cel putin numirea lor pe functii nu a iscat nicio controversa. Cu totul altfel insa stau lucrurile cu urmasul Adrian Nicusor Nica, acesta primind bonus, pe langa sefia Corpului de Control, si calitatea de membru in Consiliul de Administratie al ROMATSA SA. Tocmai institutia cu unele din cele mai mari salarii din sistemul bugetar, subordonata direct Ministerului Transporturilor! Asa ca acum Nica se verifica de unul singur, ceea ce nu este doar imoral, dar si profund ilegal, fiind vorba de o incompatibilitate clara.

„Cioclul” lui Patriciu!

O alta miscare cel putin surprinzatoare facuta recent de Dan Sova este decapitarea directorului general adjunct al TAROM, britanicul Michael Moriaty si numirea in locul lui a lui Eduard Rosianu. Despre a carui competenta profesionala este suficient sa amintim ca a fost unul dintre „cioclii” lui Dinu Patriciu, implicat in devalizarea defunctului lant de magazine MIC.RO. Sa mai adaugam la reteta succesului prin care Dan Sova spera sa preia fraiele ministerului care coordoneaza fondurile uriase oferite de UE pentru infrastructura si pe secretarul general al MT. Este vorba despre Elena Petrascu, din a carei vorba imberbul ministru nu iese sub nicio forma. Dar aceasta atitudine este de inteles, omenste vorbind, tinand cont ca „eminenta cenusie” Elena Petrascu este buna prietena, se pare ca inclusiv de afaceri, cu mama vitrega a lui Dan Sova. Iar printre ceilalti consilieri personali ai ministrului se numara si controversatii George Buruiana si Bogdan Donciu. Primul este fostul director al CFR Marfa care a plecat in slujba lui Gruia Stoica cu tot cu contractele din portofoliu, fiind recompensat cu functia de sef al SERVTRANS. Al doilea a fost zburat din conducerea ROMATSA, fiind considerat unul dintre pricipalii vinovati de producerea accidentului aviatic din Muntii Apuseni.

 

Ultimele stiri

  • Turcia suspendă orice fel de relație economică cu Israel
  • Scholz și Macron se întâlnesc înaintea vizitei lui Xi Jinping
  • Incendiu puternic lângă București. Pompierii au intervenit de urgență în Mogoșoaia
  • Țările UE „Big Bang” riscă să-și piardă avantajul competitiv
  • Cap compas Riad. Petrobogăția atrage giganții bancari
  • Vehiculele Green Deal nu sunt pentru muritorii de rând. Prețurile cresc, în loc să scadă
  • Accident rutier cumplit, în Joia Mare. Doi oameni au murit, în Argeș
  • Elefantul lui Buddha ar putea strivi în curând Dragonul lui Confucius
  • Pică transferul lui Coman?! Arabii n-au mai venit la București
  • Dolarul puternic, marea amenințare pentru dușmanii Americii
  • Exit mobile version