Cauta

A fost gasit vinovatul pentru tragicul accident din Muntii Apuseni!

Drama din Muntii Apuseni a cutremurat o tara intreaga. Si dincolo de orice patima politica, milioane de romani asteapta inca sa se descopere adevaratul vinovat pentru ceea ce s-a intamplat, cele cateva demisii care, oricum, numai de onoare nu au fost – nereusind sa convinga pe cineva ca o alta tragedie nu se poate intampla din nou.

Intarzierea operatiunilor de salvare a dus la pierderea de vieti omenesti

Strict tehnic vorbind, cercetarile institutiilor abilitate par sa fi ajuns, in cele din urma, la un numitor comun: scurtcircuitul in buna gestionare a acestei situatii de urgenta s-a datorat plecarii din tara, la doar o ora de la producerea accidentului, a sefului Directiei Aviatiei Civile, cel care trebuia atat sa coordoneze Centrul Operativ al Ministerului Transporturilor, cat si sa informeze operativ comitetul ministerial. Numai ca directorul Catalin Gheorghe Radu, in mod cu totul inexplicabil, nu si-a indeplinit obligatiile ce ii reveneau din fisa postului prin prevederile HG 741/2008, sabotand astfel operatiunile de salvare. Lucru extrem de grav, mai ales ca vorbim de un ditamai ofiterul SRI sub acoperire…

Omul lui Fenechiu

Aura Ion si Adrian Iovan au murit cuzile in MuntiiApuseni

In conformitate cu prevederile legale in domeniul aviatiei, practic tot ceea ce inseamna siguranta a zborului, pornind de la avion si pana la pilot, tine de Directia Aviatiei Civile din cadrul Ministerului Transporturilor. Care, pe langa responsabilitatea securitatii aeronautice, este totodata singura institutie abilitata prin lege de a consilia profesional Ministerul Transporturilor. Numai ca, directorul Catalin Gheorghe Radu, cunoscut de toti drept unul dintre „locotenentii” de incredere ai lui Relu Fenechiu, pe care „baronul de Iasi” i-a implantat cu japca la conducerea a diverse structuri, nu si-a indeplinit atributiile de serviciu. De ce ? Este o intrebare la care acesta trebuie sa raspunda, mai ales ca ancheta demarata de catre Corpul de Control de la Transporturi avanseaza rapid iar concluziile sunt cat se poate de clare: vina ii apartine lui Radu. Cel care, in mod normal, pe langa posibilele implicatii penale ale cazului, ar trebui sa raspunda cu functia, daca ministrul Ramona Manescu va avea curaj sa continue operatiunea de „curatire” a ministerului pe care il conduce prin indepartarea directorilor mosteniti de la puscariasul Fenechiu.

„Radu cel Frumos”

Catalin Gheorghe Radu a plecat din tara la o ora dupa producerea accidentului

Insa ceea ce nu se stia pana acum despre directorul Aviatiei Civile, apelat cu tandrete de catre subordonatele recunoscatoare pentru sprijinirea carierei lor profesionale drept „Radu cel Frumos”, nu face decat sa adanceasca si mai mult misterul cu privire la neglijenta criminala afisata de acesta. Ce-i drept, pe langa rezolvarea numerosilor sai parteneri de combinatii, dintre care unii se afla deja dupa gratii, seful aviatiei este pasionat de deplasarile de fite in strainatate. Astfel ca, in timp ce „Radu cel Frumos” colinda in limba dupa Sanziana sa prin cele mai luxoase locuri din lume, bugetul institutiei pe care ar trebui sa o conduca este victima unui jaf generalizat.

Infiltrat pe Otopeni

Sa fie de vina pentru catastrofa provocata doar faptul ca Radu este un simplu directoras ajuns pe pile pe o functie cu atatea responsabilitati si care pur si simplu nu a stiut sa actioneze? Greu de crezut, din moment ce informatiile intrate in posesia noastra arata ca „Radu cel Frumos” era inca de dinainte de a detine functia „civila”  si membru al Biroului 5 din cadrul Diviziunii Contrainformatii Economice din cadrul Serviciului Roman de Informatii! Iar inainte de a fi sef la Directia Aviatiei Civile, ofiterul SRI sub acoperire Catalin Gheorghe Radu bantuia in voie prin Aeroprortul Otopeni in baza legitimatiei de acces seria B nr. R265005!

DEZVALUIRI INCENDIARE

In numerele noastre viitoare vom prezenta  amanunte incredibile privind implicarea  ofiterului sub acoperire Catalin Gheorghe Radu in operatiunea „Tigareta 2” si prezenta sa in Anexa S – 207 a Dosarului 18 secretizat din judecarea celei mai mari operatiuni de contrabanda cu tigari din Romania. Dar si firmele de casa ale „boss-ului aviatiei”, prin care apropiatii lui „Radu cel Frumos” sug milioane de euro din bugetul Ministerului Transporturilor.

Ultimele stiri

  • Febra materiilor prime critice. UE obligă statele să răscolească pământurile
  • S-a schimbat Covidul. Autoritățile europene cer un nou vaccin
  • Cele mai recente informații despre starea de sănătate a actorului Florin Piersic, internat la Cluj
  • Anul dezastrului în energie. Dispar și sute de MW din hidro
  • Paria sau pionier? Turcia, mișcare îndrăzneață împotriva războiului Israelului din Gaza
  • Marea revenire: creșterea comerțului mondial va fi mai mult decât dublă în acest an
  • Guvernele, în foame de bani: taxele pe mașinile electrice adaugă costuri pentru cumpărători
  • Ion Iliescu, un mesaj care a cutremurat Facebook: „Le mulţumesc angajaţilor SPP, foşti şi actuali…”/Ultimele vești despre starea fostului președinte
  • Washingtonul alege momentul nepotrivit pentru a provoca China
  • Fermecătorul Macron nu va avea succes cu Xi Jinping
  • Exit mobile version