În Suedia există un magazin atât de mare încât a devenit cea mai populară atracție turistică a țării, primind în medie cinci milioane de vizitatori în fiecare an.
Supermagazinul – Gekas Ullared – atrage un număr atât de mare de vizitatori încât s-au construit în apropiere două hoteluri, un motel, mai multe cabane de închiriat și un teren de camping pentru vizite peste noapte.
Cu o suprafață de 40.400 de metri pătrați, este unul dintre cele mai mari magazine din lume și cel mai mare din Scandinavia – este format din 22 de raioane care vând aproximativ 100.000 de produse, de la electronice la îmbrăcăminte.
Cunoscut pentru prețurile sale mici, magazinul devine neîncăpător mai ales sâmbăta, ajungându-se la cozi de peste un kilometre.
Oficial, statutul de atracție turistică al magazinului a fost recunoscut în 2016. Jan Wallberg, directorul supermagazinului, a declarat: „Gekas Ullared nu este doar un magazin. Este o destinație de călătorie. Vii aici pentru experiența generală. Oamenii merg la Paris și pentru a face cumpărături, la fel ca și noi”.
Istoria Gekas Ullared datează din 1963, când fondatorul Goran Karlsson a deschis magazinul inițial la parterul unei case din oraș. Atunci, acesta s-a concentrat pe vânzarea de haine și produse de curățenie la prețuri mici, iar când afacerile au luat avânt, magazinul s-a extins în noul sediu mai mare pe care îl ocupă și în prezent. Cunoscut în întreaga țară, magazinul a devenit subiectul unui serial documentar, numit Ullared, iar Regele Carl Gustaf și Regina Silvia ai Suediei chiar l-au vizitat în 2013, în timpul unui turneu în comitatul Halland.