Cauta

Prima companie care va folosi 100 de camioane electrice Tesla Semi

Prima companie care va folosi 100 de camioane electrice Tesla Semi / Foto: Facebook

PepsiCo plănuiește să utilizeze 100 de camioane Tesla Semi de mare tonaj în 2023, când va începe să folosească camioanele electrice pentru a face livrări către clienți precum Walmart și Kroger, a declarat.

 

Pepsi, care a comandat camioanele Tesla Semi în 2017,  își modernizează, de asemenea, fabricile, inclusiv prin instalarea a patru standuri de încărcare de 750 de kilowați de la Tesla, atât la locațiile sale din Modesto, cât și la Sacramento, în California, a declarat într-un interviu vicepreședintele PepsiCo, Mike O’Connell.

Subvenții federale de 40.000 dolari pe vehicul

Un grant de 15,4 milioane de dolari din partea statului și o subvenție federală de 40.000 de dolari pentru fiecare vehicul ajută la compensarea unei părți din costuri. „Este un punct de plecare excelent pentru electrificare”, a declarat O’Connell, care supervizează flota de vehicule a companiei. PepsiCo este prima companie care a experimentat cu semiremorcile Tesla alimentate cu baterii, pentru a-și reduce impactul asupra mediului.

United Parcel Service Inc și compania de livrare de alimente Sysco Corp au rezervat, de asemenea, camioanele, în timp ce retailerul Walmart Inc testează alternative.

Directorul executiv al Tesla, Elon Musk, a declarat inițial că autocamioanele vor fi în producție până în 2019, dar acest lucru a fost amânat din cauza constrângerilor legate de baterii.

PepsiCo a declarat că intenționează să desfășoare 15 camioane din Modesto și 21 din Sacramento. Nu este clar unde vor fi amplasate celelalte, dar O’Connell a spus că firma vizează lansarea semiremorcilor în zona centrală a Statelor Unite în continuare, iar apoi pe Coasta de Est, informează U.S.News.

Toate camioanele care vor merge la PepsiCo vor avea o autonomie de 500 mile (805 km). Compania a refuzat să ofere detalii despre prețul camioanelor, o cifră pe care Tesla a păstrat-o sub tăcere. Vehiculele concurente se vând cu 230.000-240.000 de dolari, a declarat Mark Barrott de la firma de consultanță Plante Moran.

Acesta a adăugat că Tesla Semi, cu o autonomie de 500 de mile, ar putea avea un preț mai mare, deoarece pachetul său de baterii de 1.000 de kilowați-oră (kWh) este de aproximativ două ori mai mare decât multe dintre rivalele sale.

„Păstrăm camioanele timp de un milion de mile, șapte ani”, a spus O’Connell. „Costurile de operare în timp se vor amortiza”. Producătorul Gatorade a refuzat să împărtășească detalii despre greutatea camioanelor, un alt secret bine păzit de Tesla.

 

 

Ultimele stiri

  • Statele Unite, de la indispensabile la insuportabile
  • Guvernul protejează multinaţionalele: Falimentând firmele româneşti mici şi mijlocii, actualul guvern nu face altceva decât să depopuleze România
  • Cheltuieli pentru apărare. Va fi atins obiectivul de 5%?
  • Comunicat de presă MIRUNA BEAUTY CONCEPT S.R.L
  • Stalin și Regele Mihai
  • Planul de Guvernare și Aviația
  • Cât au ajuns să coste o felie de pizza și o merdenea în Eforie Nord/Cât au de scos din buzunar turiștii pentru a-și cumpăra un porumb fiert
  • UPDATE. Cumnatul lui Mircea Geoană, Ionuț Costea, adus marți în România. A fost preluat din Turcia – VIDEO
  • Stare de urgență în Grecia, pe o insulă preferată de mii de români. Sute de pompieri luptă cu incendiile de vegetație – VIDEO
  • UPDATE. Au fost aleși noii președinți ai celor două Camere ale Parlamentului. Grindeanu, la șefia Camerei Deputaților
  • Exit mobile version