Cauta

Ordinul lui Merkel a fost îndeplinit. Al nouălea cer pentru Greta Thunberg și corectitudinea climatică

Ordinul lui Merkel a fost îndeplinit. Al nouălea cer pentru Greta Thunberg și corectitudinea climatică

Germania își atinge obiectivul de 1 milion de mașini electrice aflate în circulație în această țară unde industria auto este un pilon.

Germania este pe punctul de a-și atinge obiectivul de a avea o flotă de un milion de mașini electrice, datorită creșterii vânzărilor impulsionate de ajutoare la achiziție, a declarat vineri, 2 iunie, ministrul german al Economiei, Peter Altmaier.

„Vom atinge în iulie ținta noastră de un milion de mașini electrice”, a declarat ministrul într-un interviu pentru ziarul Tagesspiegel.

Un obiectiv considerat „de neatins”

Acest obiectiv, stabilit de guvernul Angelei Merkel în 2009, și pe care mulți l-au considerat „de neatins”, va fi îndeplinit cu „doar șase luni întârziere”, a spus el.

Subvențiile publice generoase pentru achiziție au condus la o creștere a vânzărilor în această categorie, care include atât mașini electrice, cât și mașini hibride plug-in: în primul semestru al anului, au fost înregistrate în total cereri de subvenție în valoare de 1,25 milioane de euro, mai mult decât pe ansamblul anului trecut, potrivit lui Altmaier.

Electricele și-au dublat vânzările de la începutul anului

Prima de achiziție a crescut considerabil ca parte a măsurilor de stimulare post-pandemică: pentru vehiculele electrice cu un preț net de catalog mai mic de 40.000 de euro, ajutorul maxim este acum de 9.000 de euro, pentru hibride, este de 6.750 de euro.

Vânzările lunare de mașini 100% electrice s-au dublat de la începutul anului față de 2020 și au reprezentat în medie 10% din piață, scrie France 24.

Cererea pentru acest tip de vehicule a fost, de asemenea, stimulată de inovațiile producătorilor tradiționali, a căror ofertă suferă o schimbare rapidă odată cu lansarea, reală sau planificată, a multor modele electrificate.

Bateriile, în centrul strategiei

Infrastructura de încărcare a crescut. Potrivit Ministerului Transporturilor, există în prezent 37.705 puncte de încărcare standard și 6.395 puncte de încărcare rapidă în Germania.

Altmaier a estimat că următorul pas, de la șapte la zece milioane de mașini electrice pe drumurile germane, până în 2030 poate fi chiar depășit.

În cursa pentru mobilitatea electrică inițiată de țările europene, producția de baterii va fi crucială. Peter Altmaier se așteaptă ca acest sector să creeze „aproape 20.000 de locuri de muncă până la sfârșitul deceniului” în Germania.

Ultimele stiri

  • Alege ce citești
  • PSD, de la partid-stat la partid-știrb
  • Stăm bine! Importurile de energie, cât producția de nuclear, eolian și solar la un loc
  • Se prăbușește comerțul transatlantic?
  • Execuția bugetară pe 2024, gaură de 22 miliarde de lei din fonduri europene
  • Stadion de 100.000 de locuri pentru United!
  • Manchester City aruncă în aer fotbalul: contract de 1,1 miliarde euro!
  • Trump transformă „războiul lui Biden” în propriul său război
  • Schema UE de a strânge mai mulți bani pentru Ucraina: riscuri pentru piețele europene
  • Intervenție de ochii lumii. PNL ”atacă” indemnizațiile compensatorii ale foștilor judecători CCR
  • Exit mobile version