Un american a avut surpriza neplăcută de a se trezi cu o factură de peste 12.000 de dolari pentru doar trei portocale. Făcuse cumpărături online de la Kroger, al treilea cel mai mare retailer din SUA, pentru o livrare la domiciliu.
4.000 de dolari pentru o portocală pare o glumă proastă. Aceasta este totuși suma plătită recent de un american din Ohio, după ce a cumpărat online de la Kroger, un brand care le permite clienților să comande și să le livreze produsele alimentare la casele lor.
Să mai cumperi online…
Pentru trei portocale, nota de plată depășea 12.000 de dolari, puțin peste 10.300 de euro. Clientul nu și-a dat seama imediat de eroare. „Am observat că unele dintre facturile mele nu mai erau plătite din contul meu curent”, a declarat el pentru WCPO Cincinnati.
Verificând la banca sa, el a observat de fapt că contul său a fost blocat cu această factură XXL. Pentru doar trei portocale. Când a verificat chitanța, a constatat că fiecare fruct a fost facturat cu la 4.000,99 dolari, scrie Ouest-France.
În final, Kroger a indicat că o eroare digitală s-a aflat la originea acestui preț uriaș, „o eroare izolată și nu un incident IT major”, cerându-și scuze și rambursându-i clientului banii.