Cauta

Facebook faultează YouTube. Se anunță schimbări majore în social media! Totul despre cel mai mare scandal al momentului

facebook

Facebook vrea să ia fața celor de la Youtube, aducând videoclipuri muzicale cu licență pe platforma sa. Videoclipurile vor putea fi vizionate direct pe Facebook, fără ca utilizatorul să mai fie direcţionat spre YouTube.

Noul serviciu va fi adăugat în „Facebook Watch”, iar videoclipurile vizionate pe Facebook vor putea fi apreciate (prin „Like”), comentate şi distribuite, la fel ca toate clipurile difuzate pe YouTube, potrivit CNN.

Facebook face parteneriat cu Sony Music, Universal Music Group, Warner Music Group și mulți alții și se va lansa cu artiști printre care Blake Shelton, Bob Marley, Diplo, Elton John, Jonas Brothers și Nicki Minaj. Și YouTube are oferte similare de licențiere. Facebook intenționează să ofere conținut video exclusiv muzical și premiere de la artiști și personalități populare, inclusiv Lele Pons și J. Balvin.

Facebook are deja o alternativă la YouTube

În ultimii ani, Facebook a încercat să devină un jucător mai mare în domeniul videoclipurilor digitale, ceea ce poate fi o sursă profitabilă de venituri publicitare și, de asemenea, să mențină utilizatorii angajați pe platforma sa mai mult timp. În 2017, compania a prezentat Facebook Watch, care prezintă emisiuni originale și videoclipuri populare de la creatori și organizații media.

„Facebook are nevoie în mod clar de conținutul cu care agenții de publicitate sunt confortabili și care vor achiziționa publicitate și, în felul acesta, pentru a menține utilizatorii pe platformă, în afară de a provoca indignare”, a spus Jim Nail, analist principal la firma de cercetare Forrester. Videoclipurile muzicale ar putea oferi o modalitate de a aborda ambele probleme.

YouTube, platformă de lansare pentru artiști

Mișcarea este o provocare directă pentru rivalul YouTube asupra videoclipurilor muzicale. Platforma deținută de Google a fost mult timp un serviciu popular pentru ascultarea melodiilor și descoperirea viitorilor artiști. Megastaruri pop, inclusiv Justin Bieber și Dua Lipa, își au originile pe platforma YouTube.

La începutul acestui an, CEO-ul YouTube, Susan Wojcicki, a spus că un obiectiv pentru 2020 este „parteneriatul cu industria muzicală pentru a crește venituri, pentru a lansat noi artiști și pentru a promova muzica”. În 2019, compania a plătit peste 3 miliarde de dolari industriei muzicale prin reclame și abonamente. (Compania are, de asemenea, un serviciu de streaming de muzică numit YouTube Music cu opțiuni gratuite și plătite.)

Ultimele stiri

  • Fotbaliștii, Litoralul si Brâulețul
  • A ajuns din nou în spital! Mihai Leu, în comă indusă, la Fundeni
  • Se anunță zile foarte călduroase în Capitală! Temperaturile vor urca până la 37 de grade Celsius
  • Două noi atacuri cu rachete din Iran au declanșat sirenele de alertă antiaeriene în mai multe zone din Israel – VIDEO
  • Pe cine propune PSD pentru funcția de judecător la CCR/Anunțul făcut de Sorin Grindeanu – VIDEO
  • Ziua în care se semnează protocolul de constituire a coaliției de guvernare. Cum va arăta EXECUTIVUL condus de Ilie Bolojan
  • A început Evaluarea Națională 2025. Luni, proba scrisă la limba și literatura română/UPDATE subiecte
  • Caricatura Zilei
  • Horoscop 23 iunie 2025 – Veți avea vești minunate despre un subiect la care vă așteptați
  • Alege ce citești!
  • Exit mobile version