Gruparea engleza Chelsea Londra, campioana europeana en-titre, si-a prelungit contractul de sponsorizare cu sud-coreenii de la Samsung, acestia urmand sa verse, anual, 15 milioane de lire sterline in visteria clubului londonez.
Cele doua parti colaboreaza inca din 2005, cand Samsung a devenit sponsor principal la Chelsea, inlocuind compania Emirates Airline. In contractul initial, semnat pe 7 ani, cei de la Samsung isi asumau obligatia de a varsa, anual, cate 11 milioane de lire sterline in visteria clubului londonez. Rezultatele foarte bune inregistrate de Chelsea in aceasta perioada (campioana a Angliei in 2010 si a Europei in 2012) i-au facut pe cei de la Samsung sa accepte prelungirea contractului cu trei ani, noul angajament fiind valabil pana in vara lui 2015. De asemenea, sud-coreenii isi vor mari si sustinerea financiara, ei urmand sa puna la dispozitie 45 de milioane de lire sterline pentru perioada amintita (15 milioane de lire sterline pe an). Desi atrag, numai din acest contract, la fel de multi bani precum toate cele 18 echipe din Liga I, cei de la Chelsea continua sa priveasca cu jind la intelegerea avuta de Manchester United cu General Motors. Colosul american va deveni, din 2014, sponsorul principal al „diavolilor”, elevii lui Alex Ferguson urmand sa incaseze, in perioada 2014-2021, cate 50 de milioane de lire sterline pe an numai pentru a evolua cu „Chevrolet” pe tricouri.