AcasăSOCIALPandemia schimbă obiceiurile: Românii au lăsat-o mai moale cu băutura, iar americanii...

Pandemia schimbă obiceiurile: Românii au lăsat-o mai moale cu băutura, iar americanii au dat iama-n ciocolată

alcool

Pandemia schimbă obiceiurile românilor. Pentru a preveni răspândirea noului coronavirus, mulți au zis „nu” consumului de alcool. Iar asta se vede în valoarea vânzărilor de băuturi alcoolice.

Pandemia de Covid-19 şi-a pus amprenta asupra tuturor industriilor, iar cea a băuturilor spirtoase nu a scăpat nevătămată. Principalii factori care au dus la o scădere a vânzărilor de băuturi tari sunt închiderea restaurantelor şi barurilor şi precauţia consumatorilor.

„Businessul a scăzut cu aproape 40% în această perioadă, în mare parte din cauza închiderii totale a canalului HoReCa. Retailul a avut o scădere de 25% în aprilie, pe când mai a fost la nivelul anului trecut”, spune Tudor Furir, directorul general al Pernod Ricard România, filiala locală a grupului francez cu acelaşi nume şi unul dintre cei mai mari importatori de băuturi alcoolice din România, potrivit ZF.ro.

Pe de altă parte, studiile arată că-n perioada pandemiei a crescut și consumul de droguri. Biroul ONU pentru Droguri şi Infracţiune susține că traficul ilegal de droguri deschide oportunităţi de a câştiga bani pentru persoanele afectate financiar de criza noului coronavirus, în timp ce cererea de droguri urmează să crească din cauza aceloraşi probleme economice provocate de pandemie.

Americanii au luat o pauză de la menţinerea sănătăţii

În timpul pandemiei, americanii au cumpărat ciocolată în valoare de 3,7 miliarde de dolari, o creştere de 6,3% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit Nielsen, citat de CNN. Vânzările au crescut în special online. Oamenii au cumpărat şi alte produse. Consumul de produse alimentare de tip snack food a crescut la 8% în aprilie 2020 faţă de anul precendent, potrivit ultimelor date anunţate de firma de cercetare de piaţă NPD.

„Consumatorii s-au răsfăţat cu dulciuri mai mult decât anul trecut”, a spus Darren Seifer, analist pe alimente şi băuturi la NPD. i-au făcut mai multe provizii de prăjituri, îngheţată şi gustări sărate – aproape 37% dintre americani au declarat în aprilie că aveau trei sau mai multe produse din aceste categorii – şi de snack-uri pe care le consumau seara, a mai spus Seifer.

author avatar
Andreea Vlad
248 afisari

2 COMENTARII

  1. In Transnistria , ne rasfatam cu picaturi de la teava de esapament a molotovului , mitilicul a devenit un lux .

  2. Atuncia se face o distorsiune atemporara intre spatiu si timp prin cuvânt si modifica starea de perceptie materiala. Corect e Romanii au lasat-o mai moale cu matu.

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

proger