Cauta

Efectele pandemiei de coronavirus: Peste 50% din tinerii din România și-au pierdut încrederea și motivația

Efectele pandemiei de coronavirus: Peste 50% din tinerii din România și-au pierdut încrederea și motivația

Un studiu realizat de Insights PulseZ arată că peste 60% dintre tinerii din România s-au plictisit acasă în perioada stării de urgență, iar 56% dintre ei și-au pierdut încrederea și motivația în forțele proprii.

Unii dintre tineri au trecut prin dezechilibre emoționale cauzate de întreruperea bruscă a activităților cotidiene. De asemenea, în studiu sunt identificate și 19 probleme cu care s-au confruntat tinerii în perioada stării de urgență. Aproximativ 35% din tineri au admis că au avut stări emoționale fluctuante și s-au simțit obosiți iar peste 50% au simțit lipsa socializării față-în-față.

Tinerii, lipsiți de motivație în perioada stării de urgență

„Cu toate că tehnologia face parte din viața noastră, iar tinerii sunt obișnuiți să petreacă destul de mult timp în mediul online, răspunsurile pe care ei le-au avut la întrebările noastre arată că lipsa interacțiunii față în față îi determină să își piardă motivația și încrederea. Mulți tineri au recunoscut că s-au adaptat destul de greu, au avut probleme cu somnul, au simțit lipsa exercițiilor fizice și unii dintre ei nu au fost prea încântați de calitatea cursurilor online la care au fost nevoiți să participe”, a declarat Alin Claudiu Apostu, coordonator Insights.

Starea de urgență și mediul online

44% dintre tinerii din România au petrecut peste opt ore pe zi în online, în timp ce doar 10% au petrecut mai puțin de trei ore. De asemenea, 33% din aceștia au învățat pentru școală iar același procent a optat pentru vizionarea filmelor și serialelor online. În același timp, peste 40% din tineri au participat la cursuri online.

Studiul a mai relevat și faptul că Unul din patru tineri a ales să își petreacă timpul cu precădere pe platformele de social media sau să consume conținut de pe canalele de streaming online.

Cele mai folosite platforme de social media și streaming folosite de tinerii din România – Instagram, YouTube, TikTok.

Studiului Insights PulseZ a fost realizat pe un eșantion de 1115 tineri cu vârsta între 16-24 de ani și este reprezentativ la nivel național din punct de vedere al genului, regiunii și mediului urban-rural.

Ultimele stiri

  • Statele Unite, de la indispensabile la insuportabile
  • Guvernul protejează multinaţionalele: Falimentând firmele româneşti mici şi mijlocii, actualul guvern nu face altceva decât să depopuleze România
  • Cheltuieli pentru apărare. Va fi atins obiectivul de 5%?
  • Comunicat de presă MIRUNA BEAUTY CONCEPT S.R.L
  • Stalin și Regele Mihai
  • Planul de Guvernare și Aviația
  • Cât au ajuns să coste o felie de pizza și o merdenea în Eforie Nord/Cât au de scos din buzunar turiștii pentru a-și cumpăra un porumb fiert
  • UPDATE. Cumnatul lui Mircea Geoană, Ionuț Costea, adus marți în România. A fost preluat din Turcia – VIDEO
  • Stare de urgență în Grecia, pe o insulă preferată de mii de români. Sute de pompieri luptă cu incendiile de vegetație – VIDEO
  • UPDATE. Au fost aleși noii președinți ai celor două Camere ale Parlamentului. Grindeanu, la șefia Camerei Deputaților
  • Exit mobile version