Cauta

Dacia Spring i-a tocat nervii unei şoferiţe: „M-a păcălit de 2 ori, o consider înșelăciune”

Dacia Spring

O româncă şi-a relatat cazul de la achiziţionarea unei maşini electrice Dacia Spring. De fapt, soţul ei a cumpărat 3 astfel de modele, dar femeia s-a arătat revoltată de tratamentul la care ar fi fost supusă de dealer-ul respectiv.

Produsă în China și vândută sub marca Dacia, mașina are acum un preț mai mare cu 4.900 de euro, la doar un an de la lansare, pe fondul cererii foarte mari și a imposibilității uzinei de a livra mai multe produse.

Scumpirea din luna iunie a adus încă 500 de euro la prețul de bază al mașinii, iar cea de pe 1 august – încă 400 de euro.

Clienta se consideră înşelată la preţ

La lansare mașina costa 18.100 de euro în România, în cea mai scumpă configurație (Comfort Plus). Soţul acestei femei a plătit un avans, însă la livrare prețul a fost mai mare decât cel convenit inițial, în urma scumpirilor, după cum a scris femeia pe Facebook.

Povestea începe prin primăvară, când soțul meu, având cont pe site-ul vânzări dacia.ro a cumpărat în zile diferite 3 Springuri pentru cei apropiați, pentru mine una, pentru mama una și pentru socrul meu una, comenzi online cu livrare rapidă, cu avans 500 euro, prețul total fiind aprox 9500 euro cu program rabla.

Dealerul a refuzat total prețul din comandă, cel mai mic preț care am convenit a fost aprox 10.200 euro, cu 700 euro peste prețul din comandă.

Am sunat la vocea clientului aproape zilnic timp de 2 săptămâni să îmi confirme prețul din comanda online, și după 2 săptămâni de telefoane și nervi răspunsul lor a fost „eroare sistem”.

M-am dus la ANPC cu soțul și am depus reclamație pe numele soțului, cel care a comandat mașinile pe vânzări dacia.ro pentru cei din familie.

Între timp a venit prima mașină, cu factură 10.200 euro, achitat și ridicat. A venit a două mașină, ridicată cu 10.200, cu mențiuni pe factura de achiziție că nu sunt de acord cu prețul”, a postat clienta nemulţumită.

Va contacta avocaţi

A venit și răspunsul ANPC, unul halucinant, că reclamația nu se face prin interpuși. Ce??? Păi reclamația e făcută de cel care a comandat mașinile.

Voi face atunci 3 reclamații pe numele utilizatorilor, adică eu, mama și socrul, ce tâmpenie! A treia mașină e pe drum, nu știu ce preț voi avea pe factură, vocea clientului a avut o tentativă de stingere a reclamației, dar nimic concret.

Singura mea pretenție este să plătesc fix prețul din comanda online pentru toate cele 3 mașini.Dacia m-a păcălit de 2 ori, o consider înșelăciune, aștept să văd cu cât îmi vinde Dacia și a treia mașină comandată.

Deja răbdarea noastră a ajuns la capăt și probabil vom caută ceva avocați și juriști, avem dovezi din comenzile online, dovezi la ridicarea mașinilor.

Din bun simt nu am dat numele din contul vânzări dacia.ro, numele celor din familie, numele dealerului, numele persoanelor anpc, numele celor care am vorbit la vocea clientului, dar sunt toate în dovezi.

Aștept recomandări de avocați și juriști în demersurile noastre viitoare, rușine DACIA.

Sper ca cineva din conducerea Dacia să vadă postarea, sau chiar Renault Franța, le dau dreptul să își spele rușinea și stingerea conflictului„, a scris femeia pe grupul Dacia Spring România.

Ultimele stiri

  • Horoscop 24 iunie 2025 – Familia, partenerii și prietenii vă vor fi o companie plăcută
  • Alege ce citești
  • PSD, campion la mersul pe loc
  • Noua consolidare fiscală, biruri puse doar pe populație
  • Va supraviețui ayatollahul Khamenei?
  • Agricultorii români îi dau peste nas Ursulei. ”Nu mâncăm armament, ci hrană produsă de fermieri”
  • Trump îl va înlătura pe șeful celei mai puternice bănci centrale din lume?
  • Pericolele triumfalismului în Orientul Mijlociu
  • Poza care i-ar putea grăbi plecarea lui Garnacho!
  • Republica Islamică nu va da înapoi
  • Exit mobile version