Fara indoiala, lenjeria intima este la mare cautare in prag de sarbatori. Deoarece competitia este acerba, o companie italiana a gasit solutia ideala pentru promovarea produselor.
Firma de lenjerie intima „La Senza” s-a gândit sa imbine placutul cu… Craciunul pentru a-si vinde produsele. Mai exact, a realizat o reclama in care sapte fete frumoase si voluptuoase cânta, pe rând, fiecare nota a colindului „Deck the halls” in functie de marimea sutienului. Grupul de modele a fost denumit „Cup Size Choire” („Corul marimii cupei” – n.r.), iar cele sapte femei sunt imbracate in lenjerie intima si sunt intinse fiecare pe câte o saltea. „Am vrut sa oferim o nota festiva campaniei de Craciun si ce modalitate mai buna puteam gasi decât «Corul marimii cupei». Initial, am vrut sa ne adresam barbatilor pentru a-i ajuta sa aleaga cadoul de Craciun pentru partenere, insa speram ca si femeile vor fi atrase de reclama noastra”, a declarat Sarah Hawkins, director de marketing „La Senza”.
Ana-Maria Calciu