Cauta

Adidas de porc

Nike, firma care imbraca noua din cele 32 de echipe prezente la turneul final, conduce in topul celor mai mediatizate nume de la Cupa Mondiala, brandul american devansind Adidas la nivelul vizibilitatii de pe Internet. Potrivit “The Guardian”, este o grea lovitura primita de catre concernul german, cu atit mai mult cu cit Adidas este sponsorul oficial al competitiei, dar si sponsor tehnic al unui numar de 12 reprezentative calificate la World Cup 2010. Altfel, pe locul trei se afla Coca-Cola, iar Sony sta bine-mersi pe patru. Top 10 vizibilitate pe Internet este completat cu termeni precum “amateur”, “asians”, “babes”, “hentai”, “lesbian” si “masturbation”.

Ultimele stiri

  • Incendiu puternic în Bucureşti! Au avut loc şi 3 explozii! O hală dezafectată din Sectorul 1 a luat foc (VIDEO)
  • Un submarin sovietic s-a ciocnit de un submarin american din motive politice absconse
  • WhatsApp introduce o nouă funcţie aplicaţiei, prin care doreşte să „dribleze” sistemul Android al telefonului mobil
  • TAROM primeşte 95,3 de milioane de euro. Cum vor fi chelţuiti banii
  • Alege ce citești
  • Alea iacta est, America!
  • Gerard Depardieu a fost chemat la poliție și arestat preventiv!
  • Decizie majoră pentru românii care lucrează într-un mediu periculos pentru sănătate. Ce se întâmplă cu pensia lor
  • Secretele milenare ale longevității: beneficiile postului intermitent și exemplul preoților de pe Muntele Athos
  • Internațional englez, arestat în Spania
  • Exit mobile version