Nike, firma care imbraca noua din cele 32 de echipe prezente la turneul final, conduce in topul celor mai mediatizate nume de la Cupa Mondiala, brandul american devansind Adidas la nivelul vizibilitatii de pe Internet. Potrivit “The Guardian”, este o grea lovitura primita de catre concernul german, cu atit mai mult cu cit Adidas este sponsorul oficial al competitiei, dar si sponsor tehnic al unui numar de 12 reprezentative calificate la World Cup 2010. Altfel, pe locul trei se afla Coca-Cola, iar Sony sta bine-mersi pe patru. Top 10 vizibilitate pe Internet este completat cu termeni precum “amateur”, “asians”, “babes”, “hentai”, “lesbian” si “masturbation”.
Scris de Ziarul National
Adidas de porc
Ultimele știri
Bugetul Ministerului Agriculturii, suplimentat cu 1 miliard de lei. Unde se vor duce banii/Premierul Ciolacu, anunț
Bugetul Ministerului Agriculturii, suplimentat cu 1 miliard de lei. De la vârful Guvernului vine un anunț important pentru fermieri.Premierul Marcel Ciolacu a precizat, joi,...
Căutări în Capitală. Un bărbat a furat o masină și a avariat mai multe autoturisme, înainte de a da bir cu fugiții
Un incident a intrat în atenția oamenilor legii din București.Un bărbat este căutat de polițiști după ce s-ar fi urcat la volanul unei...