Nike, firma care imbraca noua din cele 32 de echipe prezente la turneul final, conduce in topul celor mai mediatizate nume de la Cupa Mondiala, brandul american devansind Adidas la nivelul vizibilitatii de pe Internet. Potrivit “The Guardian”, este o grea lovitura primita de catre concernul german, cu atit mai mult cu cit Adidas este sponsorul oficial al competitiei, dar si sponsor tehnic al unui numar de 12 reprezentative calificate la World Cup 2010. Altfel, pe locul trei se afla Coca-Cola, iar Sony sta bine-mersi pe patru. Top 10 vizibilitate pe Internet este completat cu termeni precum “amateur”, “asians”, “babes”, “hentai”, “lesbian” si “masturbation”.
Scris de Ziarul National
Adidas de porc
Ultimele știri
Importăm și șefii de servicii secrete? Cu dedicație de la Elysee: Cioloș la SRI, Ciolacu la SIE!
Se zvonește prin târg, și unde-i fum, rareori e doar narghilea, că Dacian Cioloș - fost premier, fost comisar european, fost europarlamentar, fost... aproape...
Cel mai mare port al Europei se pregătește pentru un război cu Rusia
Cel mai mare port din Europa, Rotterdam, a început să se pregătească pentru un posibil conflict cu Rusia.”Rezervă spațiu pentru navele care...
