Cauta

Adidas de porc

Nike, firma care imbraca noua din cele 32 de echipe prezente la turneul final, conduce in topul celor mai mediatizate nume de la Cupa Mondiala, brandul american devansind Adidas la nivelul vizibilitatii de pe Internet. Potrivit “The Guardian”, este o grea lovitura primita de catre concernul german, cu atit mai mult cu cit Adidas este sponsorul oficial al competitiei, dar si sponsor tehnic al unui numar de 12 reprezentative calificate la World Cup 2010. Altfel, pe locul trei se afla Coca-Cola, iar Sony sta bine-mersi pe patru. Top 10 vizibilitate pe Internet este completat cu termeni precum “amateur”, “asians”, “babes”, “hentai”, “lesbian” si “masturbation”.

Ultimele stiri

  • Grădinăritul ca terapie: cum lucrul cu solul, plantele și natura îți reglează sistemul nervos
  • VIDEO. Turist încătușat și amendat, după ce ignorat steagul roșu și a refuzat să iasă din mare/În ce stațiune s-a întâmplat totul
  • Cutremur în România, vineri după-amiază. Seismul a avut magnitudinea de 4,4
  • Protest spontan al minerilor din Valea Jiului, pentru că nu și-au primit încă salariile. „Este o stare de tensiune”
  • Asia Express – Jurnal de călătorie sau jurnal de chin?
  • O nouă performanță pentru România – aur la Olimpiada Internațională de Lingvistică. Ioana-Steliana Barbu, în campania „100 de tineri pentru dezvoltarea României”
  • Germania dă tonul: Europa trebuie să trimită „zeci de mii de soldați” în Ucraina!/Românii, chemați la război împotriva Rusiei
  • Scumpirile nu ocolesc nici startul școlii. Câți bani ajung să scoată părinții din buzunar, pentru rechizite, la începutul acestui an școlar
  • S-a aflat! Frații Tate își fac buncăr de aproape 4 milioane de dolari în București. Cu 10 dormitoare și nu numai
  • Un bărbat din Suceava, urmărit internațional şi inclus în categoria Most Wanted, adus în ţară din Norvegia – VIDEO
  • Exit mobile version