Cauta

Americanii cumpara din ce in ce mai multe produse de lux

„Vremurile de aur” par sa se fi intors pentru industria americana a luxului, cred contabilii si directorii de vinzari de la Polo Ralph Lauren. Parere impartasita si de Fabrizio Freda, director executiv la Estée Lauder – o alta companie care a depasit cu bine criza. Iar importatorii de coniac frantuzesc isi freaca si ei miinile cu satisfactie, pentru ca si vinzarile lor au crescut cu 19% in ultimul trimestru al anului trecut. Lista retailerilor de produse de lux care o duc – sub aspectul vinzarilor, si deci al profiturilor – din ce in ce mai bine trebuie completata cu Neiman Marcus, Saks, Nordstrom and Blooming­dale’s, specializati in produse textile si imbracaminte. De „fitze”. Si cu Abercrombie & Fitch, care vinde produse pentru tineret. Pe scurt, desi 20% dintre americani sint in somaj sau lucreaza pe unde apuca, articolele de lux se vind bine in continuare. Pentru ca bogatii au ramas bogati.

Ultimele stiri

  • Alegi ce citești
  • Pacea în condițiile lui Putin, adevăratul test pentru Occident
  • Cu pași timizi: giganții de pe Wall Street se îndreaptă spre criptomonede
  • Dan și Șucu. Președintele și patronul
  • Germanii se revoltă împotriva regenerabilelor. ”Contribuie la încălzirea globală!”
  • ProTV investește MASIV în drepturile pentru Premier League
  • La Liga împarte banii din drepturile TV: Barcelona conduce și la încasări
  • Liberalii pregătesc închisori și pentru minorii care comit fapte penale
  • Armele turcești cuceresc piața americană
  • PNL ar vrea să fie la guvernare „cam în orice condiții”. Insistă liberalii cu varianta Bolojan premier? Ce spune Ciucu
  • Exit mobile version