Cauta

Americanii cumpara din ce in ce mai multe produse de lux

„Vremurile de aur” par sa se fi intors pentru industria americana a luxului, cred contabilii si directorii de vinzari de la Polo Ralph Lauren. Parere impartasita si de Fabrizio Freda, director executiv la Estée Lauder – o alta companie care a depasit cu bine criza. Iar importatorii de coniac frantuzesc isi freaca si ei miinile cu satisfactie, pentru ca si vinzarile lor au crescut cu 19% in ultimul trimestru al anului trecut. Lista retailerilor de produse de lux care o duc – sub aspectul vinzarilor, si deci al profiturilor – din ce in ce mai bine trebuie completata cu Neiman Marcus, Saks, Nordstrom and Blooming­dale’s, specializati in produse textile si imbracaminte. De „fitze”. Si cu Abercrombie & Fitch, care vinde produse pentru tineret. Pe scurt, desi 20% dintre americani sint in somaj sau lucreaza pe unde apuca, articolele de lux se vind bine in continuare. Pentru ca bogatii au ramas bogati.

Ultimele stiri

  • A fost cutremur, vineri dimineață, în România. Ce magnitudine a avut seismul și în ce zonă s-a produs
  • Doliu în lumea fotbalului: A murit Florin Marin. Reacție tulburătoare după greaua pierdere: „Nu a vrut să mai trăiască!”
  • Caricatura Zilei
  • Horoscop 19 septembrie 2025 – Fii mai afectuos
  • Alege ce citești
  • Un președinte tratat ca un rege de un rege adevărat
  • Premieră istorică: Italia, la fel de credibilă ca Franța pe piețele financiare
  • PSD predă România USR
  • Yuanul chinezesc vs dolarul american
  • Noua eră a armelor nucleare
  • Exit mobile version