Cauta

Americanii cumpara din ce in ce mai multe produse de lux

„Vremurile de aur” par sa se fi intors pentru industria americana a luxului, cred contabilii si directorii de vinzari de la Polo Ralph Lauren. Parere impartasita si de Fabrizio Freda, director executiv la Estée Lauder – o alta companie care a depasit cu bine criza. Iar importatorii de coniac frantuzesc isi freaca si ei miinile cu satisfactie, pentru ca si vinzarile lor au crescut cu 19% in ultimul trimestru al anului trecut. Lista retailerilor de produse de lux care o duc – sub aspectul vinzarilor, si deci al profiturilor – din ce in ce mai bine trebuie completata cu Neiman Marcus, Saks, Nordstrom and Blooming­dale’s, specializati in produse textile si imbracaminte. De „fitze”. Si cu Abercrombie & Fitch, care vinde produse pentru tineret. Pe scurt, desi 20% dintre americani sint in somaj sau lucreaza pe unde apuca, articolele de lux se vind bine in continuare. Pentru ca bogatii au ramas bogati.

Ultimele stiri

  • Alege ce citești
  • China revitalizează piața luxului. Consumatorii nu renunță la calitate
  • Noua Evanghelie după Nicușor: Cotroceniul și Cădelnița
  • Guvernul Bolojan, pus la zid: un agent al intereselor externe și un protector al profitului
  • Costul vieții: președintele SUA neagă realitatea
  • Generația speranțelor pierdute
  • Consiliul Fiscal atacă ANAF: ”trebuie spartă rețeaua de interese”
  • Bursa americană poate răsturna economia mondială
  • Trump modifică lista terorismului străin
  • De ce este nevoie de o taxă pe inteligența artificială în era pierderii locurilor de muncă
  • Exit mobile version