„Vremurile de aur” par sa se fi intors pentru industria americana a luxului, cred contabilii si directorii de vinzari de la Polo Ralph Lauren. Parere impartasita si de Fabrizio Freda, director executiv la Estée Lauder – o alta companie care a depasit cu bine criza. Iar importatorii de coniac frantuzesc isi freaca si ei miinile cu satisfactie, pentru ca si vinzarile lor au crescut cu 19% in ultimul trimestru al anului trecut. Lista retailerilor de produse de lux care o duc – sub aspectul vinzarilor, si deci al profiturilor – din ce in ce mai bine trebuie completata cu Neiman Marcus, Saks, Nordstrom and Bloomingdale’s, specializati in produse textile si imbracaminte. De „fitze”. Si cu Abercrombie & Fitch, care vinde produse pentru tineret. Pe scurt, desi 20% dintre americani sint in somaj sau lucreaza pe unde apuca, articolele de lux se vind bine in continuare. Pentru ca bogatii au ramas bogati.
Scris de Ziarul National
Americanii cumpara din ce in ce mai multe produse de lux
Ultimele știri
Franța a lansat racheta nucleară! Care îi este destinația?
Armata franceză a efectuat miercuri prima lansare de probă a versiunii renovate a rachetei sale aer-sol cu rază medie de acţiune presupusă a fi...
Publicarea Anunțurilor cu Fonduri Europene: Oportunități și Reglementări
Accesarea fondurilor europene nerambursabile reprezintă o oportunitate semnificativă pentru dezvoltarea și creșterea diverselor proiecte și inițiative. Conform legislației în vigoare, publicarea anunțurilor referitoare la...